دام شیطانی برای 2 دختر دبیرستانی در خانه مجردی / فرشته از مخفیگاه احسان فرار کرد + عکس

به گزارش گروه آرشیو رکنا، با اعلام ناپدید شدن یکی از دختران دانش آموز توسط مسوولان مدرسه و پدر و مادر این دختر و نگرانی شدید از این بابت هماهنگی های لازم با توجه به اهمیت موضوع به عمل آمده و دستورات برای پیگیری این پرونده صادر شد.

پلیس با تحقیقات گسترده دریافتند جوانی موتورسوار دختر نوجوان را اغفال و سوار بر موتورش او را به مکان نامعلومی انتقال داده است.

پس از دقایقی پدر و مادر این دختر دانش آموز در تماس با ماموران پلیس اعلام کردند مردی جوان نقشه ای شیطانی برای فرزندشان داشته که دختر نوجوان به نام فرشته موفق به فرار Escape از خانه مجردی این شیطان Evil  شده است.  بدین ترتیب ماموران  با پیگیری های گسترده جوان موتور سوار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری او وارد عمل شدند.

در این مرحله خانواده چند دانش آموز دیگر نیز که از مزاحمت های پسر جوان در مسیر مدرسه برای فرزندان شان خسته شده بودند از پسر جوان شکایت کردند و ماموران در این مرحله موفق به دستگیری احسان 22 ساله شدند.

به گزارش رکنا؛ تحقیقات برای کشف اقدامات مجرمانه این پسر جوان که از طریق پیامک و شبکه های مجازی طعمه های خود را از بین دختران دانش آموز انتخاب کرده و نقشه پلیدی در سر داشت ادامه دارد.

ماموران همزمان با اجرای این ماموریت ضربتی به سرنخ های دیگری نیز از دام پهن شده برای دختران دانش آموز در یک فروشگاه محصولات فرهنگی که در مسیر رفت و آمد دانش آموزان بود خبر داد.

این متجاوز نیز با اغفال دختران نوجوان و کم سن و سال قصد سو استفاده داشت که نتوانست نقشه خود را عملی کند و تنها با چند دختر رابطه دوستی برقرار کرده بود که با اعلام شکایت والدین این دختر و با توجه به مستنداتی که پلیس در اختیار داشت او دستگیر شد و تحقیقات از این متهم نیز ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟