مرد گمشده تهرانی در مراسم چهلم خودش به خانه برگشت

به گزارش رکنا، چندی قبل زن جوان همراه خانواده شوهرش پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و از ناپدید شدن شوهر 35 ساله اش خبر داد.

در ادامه تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای پیدا شدن سرنخ از سرنوشت این مرد جوان وارد عمل شدند و در گام نخست اطلاعات مرد گمشده را در بهزیستی و بیمارستان ها تحت بررسی قرار دادند اما هیچ ردی از مرد جوان به دست نیامد.

تیم پلیسی در ادامه با فرضیه آدم ربایی و قتل، تجسس های فنی را آغاز کردند. این در حالی بود که زن جوان تاکید داشت که هیچ کسی با شوهرش دشمنی نداشته و آزارش به کسی نرسیده است.

تحقیقات ادامه داشت و هیچ سرنخی از مرد گمشده به دست ماموران نیامد تا این که در آخرین مرحله تحقیقات خانواده مرد جوان به پزشکی قانونی رفتند و تصاویر اجساد ناشناس پیش روی آن ها قرار گرفت.

زن جوان و خانواده شوهرش پس از دیدن چند تصویر یک جسد که شباهت زیادی به مرد گمشده داشت مشکوک شدند و پس از بررسی های بیشتر او را همان مرد گمشده معرفی کردند.

بررسی ها نشان از آن داشت که مرد جوان با ضربات چاقو به قتل رسیده و با توجه به گذشت زمان، جسد در زمان پیدا شدن متعفن بوده و خانواده با دیدن همان تصویر اعلام کردند که این جسد همان پسر گمشده شان است.

به این ترتیب مراسم ختم در همان محلی که جسد از سوی پزشکی قانونی دفن شده بود برگزار شد و سنگ قبری به نام مرد جوان نوشته شد.

ماجرای قتل مرد گمشده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داشت اما بعد از 40 روز سناریوی عجیبی پیش روی ماموران قرار گرفت.

خانواده مرد جوان خودشان را برای مراسم چهلم پسرشان آماده می کردند و جلوی در خانه شان پارچه مشکی و بنرهای تسلیت نصب شده بود که ناگهان زنگ خانه به صدا درآمد.

مرد گمشده پشت در خانه بود و با چهره ای بهت زده و متعجب وارد خانه شان شد و این در حالی بود که همسر و خانواده این مرد نیز شوکه شده به او خیره شده بودند.

جیغ و فریادها سکوت داخل خانه را شکست و همگی از این که مرد جوان زنده است خوشحال بودند و مرد گمشده نیز با لبخند می گفت که من زنده ام و چرا برای من مراسم ختم و سوگواری گرفتید؟!

پس از آرام شدن همه اهل خانه مرد جوان در خصوص ناپدید شدنش ادعا کرد که در این مدت در منطقه پاکدشت تهران مشغول کار بوده است و گوشی تلفن همراهش را نیز با خود نبرده و هیچ شماره تلفنی را به یاد نداشته است تا خانواده اش را از مشغول کار شدنش با خبر کند و فکر نمی کرده در این مدت کسی نگران او شود و با خونسردی کامل در محل کارش مشغول بوده است.

بنا بر این گزارش، بار دیگر تحقیقات پلیسی برای شناسایی جسد دفن شده در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار گرفت و پرونده گم شدن مرد جوان مختومه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟