وقتی وارد خانه باغ شدم دوست صمیمی ام با زنم خلوت کرده بود + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از مرداد‌سال‌۹۶ با ناپدید شدن ناگهانی مردی ۴۵‌ساله به نام رحمان آغاز شد. پلیس Policeدر اولین گام از تحقیقات دریافت رحمان آخرین بار با مرد افغانی به نام بشیر ملاقات داشته است.

به این ترتیب بشیر به عنوان اولین مظنون بازداشت شد. او در مراحل اولیه بازجویی سعی داشت پلیس را گمراه کند تا اینکه در روند بازجویی‌ها سرانجام به قتل Murder مرد جوان با همدستی پسرعمه‌اش به نام حیدر با انگیزه ناموسی اعتراف کرد و گفت: «روز حادثه Incident وقتی از محل کار به خانه برگشتم، رحمان و همسرم در خانه تنها بودند. با دیدن او عصبانی شدم و با همدستی حیدر او را کشتم.»

پس از اظهارات متهم، پسرعمه او نیز بازداشت شد و به قتل مرد ایرانی اعتراف کرد. در حالیکه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت بشیر ادعای تازه‌ای مطرح کرد و خلاف اظهاراتش گفت: «با مقتول اختلاف مالی داشتم. او قطعه زمینی را در قرچک ورامین به من فروخت، اما وقتی قیمت زمین بالا کشید مدعی شد ۶۰‌میلیون تومان ضرر کرده است و همین باعث اختلاف ما شد. روز حادثه به بهانه‌ای او را به خانه‌ام کشاندم تا از او رسید ۴۵‌میلیون تومانی بگیرم و باقی پولش را ندهم، اما مقاومت کرد به همین خاطر از پسر عمه‌ام خواستم تا دستش را جلوی دهان رحمان بگیرد و او را خفه کند.»

با ثبت این اظهارات و کامل شدن تحقیقات پرونده به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز روی میز همان شعبه به ریاست قاضی Judge توکلی قرار گرفت. بعد از اعلام رسمیت جلسه اولیای‌دم برای دو متهم درخواست قصاص کردند، سپس بشیر، متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت و خلاف اظهاراتش در دادسرا بار دیگر ادعای تازه‌ای مطرح کرد و گفت: «قاتل حیدر است و او خودش به تنهایی مقتول را کشته است. حیدر وقتی به زندان Prison افتاد، مدام با همسرم تماس می‌گرفت و برای او ایجاد مزاحمت می‌کرد. در همان زندان از حیدر شکایت کردم و پیگیر پرونده او هستم.» در ادامه حیدر نیز در جایگاه قرار گرفت و گفت: «بشیر دروغ می‌گوید او خودش به تنهایی قاتل The Murderer است.»

متهم در ادامه گفت: «بشیر روز حادثه تماس گرفت و از من خواست به خانه آن‌ها بروم. وقتی به آنجا رسیدم، دیدم او با چاقو رحمان را کشته است. در حالیکه وحشت زده آن‌ها را نگاه می‌کردم او از من خواست تا دهان رحمان را بگیرم. از ترس قبول کردم و سپس خودش مقتول را خفه کرد. بعد از آن به سختی جنازه را پایین بردیم و با ماشین آن را به باغ سیبی در خیابان ورامین برده و آتش زدیم.»
در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سفر تایلند برای مرد جوان دردسر ساز شد! / زنش دست و پای او را بست و عقیمش کرد +عکس

جزئیات جدید از قتل فجیع فرزند امام جمعه خاش + عکس

آزار ایوانکا ترامپ در برنامه زنده توسط بازیگر بی حیا + فیلم

140 تذکر جدی به مجری پرحاشیه این روزها / سخن بزرگان علی انصاریان ممنوع! +فیلم

هشدار قاطع رئیس پلیس تهران به هواداران وحید مرادی

فوری / مولوی شهر خاش ترور شد + اولین عکس از جسد

این مرد در یک روز با دختر عمو و دختر عمه زیبایش ازدواج کرد + تصاویر

شوهر ندا با زن دیگری به اتاق همسرش رفت / لباس های روی زمین خانه راز کثیفی داشت

3 متهم قتل وحید مرادی همقسم شده اند اعتراف نکنند! / ما به قلبش چاقو نزدیم +جزییات

ملانیا ترامپ هرجور عکسی را از خودش خیلی گران می فروشد!

راز این مدرسه مخفی لو رفت!

طاهر 15 ساله در تهران بَردگی می کند! / همه درآمدم برای رئیس است !

این آقای بازیگر در طلاق رکورددار است! + عکس

قتل رییس شرکت هرمی در تهران / کارمند اخراجی اعتراف کرد +عکس

جزییات تیراندازی های خیابان سرچشمه تهران / امیر کیست؟ + عکس

دستگیری متهم پرونده خبر اجساد کودکان بدون کلیه در زاهدان!

2 خواهر همزمان شوهران خود را در زاهدان به قتل رساندند!

فیلم لو رفته از گنده لات بازی های قاتلان در زندان رجایی شهر کرج + جزییات

 

کدخبر: 394912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟