دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در واکنش به انتشار خبر تجاوز Rape به ۴۱‌زن و دختر در شهرستان ایرانشهر را تکذیب کرد و گفت: تنها سه شاکی تاکنون برای این موضوع به دادسرا مراجعه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد توضیح داد: دادستانی قبل از اینکه این موضوع در نمازجمعه اهل سنت مطرح شود ورود کرده و بر اساس شکایتی که از قبل مطرح شده دستور شناسایی و دستگیری متهمان صادر و یک متهم پنج‌شنبه دستگیر شد.

وی افزود: فعلاً سه‌نفر تحت عنوان آدم‌ربایی و تجاوز به عنف شکایت کرده‌اند که اتهامات مطرح شده از سوی آنان مربوط به یکی، دو روز اخیر نبود و یکی از خانم‌ها مدعی شد دی‌ماه پارسال، یکی دیگر اردیبهشت و دیگری خردادماه مورد تجاوز قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این در حالیست که از سه‌شاکی یادشده فقط یک‌نفر حاضر به انجام معاینات پزشکی در پزشکی قانونی شده است. وی ادامه داد: متهمان بر اساس اظهارات شکات چهار نفر هستند که یکی از آنان که مالک خودرو و جزو عوامل اصلی بوده دستگیر و سه نفر دیگر نیز شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شده است.

این خبر را اولین بار خطیب نماز جمعه این شهر در خطبه‌های نماز جمعه ایرانشهر اعلام کرد و به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. مولوی طیب ملازهی، امام جمعه ایرانشهر گفت: منبع صحبتی که در نماز عید فطر ایرانشهر داشته‌ام، اولیای یکی از دختران آسیب‌دیده بود که با نگرانی از بنده خواست این موضوع را به گوش مسئولان برسانم تا پیگیری شود و از تکرار این اتفاق جلوگیری شود. خوشبختانه ابتدای امر یک نفر از عاملان این موضوع دستگیر شده و طبق گفته شورای تأمین و اعلام نیروی انتظامی موضوع در دست بررسی و دستگیری دیگر حلقه‌های آن در دست انجام است.

وی درباره تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر گفت: طبق اطلاعاتی که تا قبل از نماز عید فطر از طریق خانواده‌ها و اطلاعات انتظامی به بنده رسیده تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر در چندماه اخیر 41‌ نفر است. آخرین آماری که اداره آگاهی ایرانشهر براساس اعترافات فرد دستگیر شده به خانواده یکی از قربانیان داده است حکایت از قربانی شدن 41‌ دختر ایرانشهری دارد. وی ادامه داد: فرد دستگیر شده سرمایه‌دار و غنی است. متأسفانه عده‌ای زور و عده‌ای هم زر و پول دارند و گاهی همراه شدن این دو گروه با هم سبب رخ دادن اتفاقاتی مانند تجاوز به دختران در ایرانشهر می‌شود.

نبی بخش داوودی، فرماندار ایرانشهر در واکنش به انتشار این خبر اعلام کرد که با تحقیقات انجام شده هنوز به اطلاعات یا آمار مشخصی دست پیدا نکرده‌اند با این وجود چند ساعت بعد از اعلام خبر عامل اصلی حادثه Incident بازداشت شده و بررسی‌ها در این باره ادامه دارد.

وی در توضیح بیشتر اعلام کرد: اثبات موضوع تجاوز به دختران مستلزم آزمایشات و پیگیری‌های ویژه است که در دستور کار شورای تأمین و پزشکی قانونی قرار گرفته و به‌زودی اخبار موثق در این‌باره منتشر خواهد شد با این حال تاکنون هیچ تعدادی به‌طور قطع مشخص نشده و دامن‌زدن به این موضوعات تا زمان اثبات قطعی آن سبب پیچیدگی بیشتر موضوع خواهد شد.

امینی‌فرد، نماینده ایرانشهر هم گفت: تاکنون چهار‌فرد آسیب‌دیده مورد بررسی پزشکی و غربالگری بیماری‌ها قرار گرفته و حمایت‌های پزشکی را دریافت کرده‌اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لانه فساد وفحشا با پوشش قهوه خانه بانوان در جیرفت / خواننده مرد زنان را می رقصاند!

شکنجه های بی رحمانه یک دختر در سرویس بهداشتی / عکس این دختر اشک همه را درآورد

اعتراف به آزار 41 دختر ایرانشهری / مرا به زور به یک خانه بردند و 4 نفری به جانم افتادند!

ثلاث امروز، فردا اعدام می شود+ عکس

دستگیری نو عروس‌17‌ساله با ملافه خونین در تهران + عکس

تهرانی ها این مرد را می شناسید / او ساعت ها می چرخید تا شما را شناسایی کند +فیلم گفتگو و عکس

ازدواج همزمان مرد جوان با 2 دختر / آن ها در یک خانه عاشقانه باهم زندگی می کنند+عکس

جزییات جدید و تکاندهنده از پرونده ربایش و آزار 41 زن ایرانشهری / 4 مرد تحت تعقیب هستند!

اعتراف دختر جوان به آتش زدن امیرعلی 7 ساله در جاده فرودگاه آبادان+ عکس

درگیری مرگبار 3 شرور در نیمه شب تهران با پلیس کلانتری شهر زیبا / زن جوان اعتراف تلخی کرد + عکس

پسر کوچکترم با عروس بزرگم ارتباط پنهانی داشت / پسرم را می بخشم!

استاندارتهران: خبرهایی درباره پیش‌فروش نوزاد شنیده ایم

لحظه جزغاله شدن تازه عروس داماد در داخل ماشین + فیلم 16+

کدخبر: 389927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟