ازدواج زن جوان تهرانی پس از فرار از آسایشگاه / این زن قصد کشتن فرزند دومش را داشت

به گزارش گروه جنایی رکنا، سال 89 بود که مردی در تماس با ماموران پلیس Police پایتخت از ماجرای کشته شدن دختر 9 ماهه اش به دست همسرش خبر داد و خیلی زود تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل Murder درصحنه جرم Crime حاضر شدند.
در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که زن جوان پس از درگیری با شوهرش به سراغ دختر 9 ماهه اش رفته و او را خفه کرده است و آثار کبودی روی گردن دختربچه نشان از قتل وی داشت.
زن جوان که مینا نام دارد در بازجویی ها ادعا کرد که شوهرم به من شک داشت و همیشه تهمت می زد به همین خاطر روز حادثه Incident با همسرم بر سر همین مسئله درگیر شدم و از شدت عصبانیت به سراغ دختربچه ام رفته و او را خفه کردم.
بدین ترتیب مینا تحت بررسی های پزشکی قانونی قرار گرفت و مشخص شد که وی مشکل روحی و روانی دارد و به همین خاطر به در یک مرکز درمانی تحت نظر قرار گرفت و این در حالی بود که همسرش پس از جدایی از مینا به دادسرا رفت و از قصاص زنش گذشت کرد.
در حالیکه مینا تحت نظر پزشکان بود ماموران با خبر شدند که وی از غفلت پزشکان استفاده کرده و پا به فرار Escape گذاشته است و همین کافی بود تا تجسس های پلیسی برای دستگیری مینا آغاز شود.
کارآگاهان در این مرحله به سراغ خانواده مینا رفته و آنها ادعا کردند که از دخترشان خبری ندارند و سرنوشت او بی اطلاع هستند.
ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه اوایل هفته گذشته پدر مینا با حضور در شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران از مخفیگاه دخترش در شهرهای غربی کشور خبر داد.
پدر مینا به بازپرس گفت: دخترم بعد از فرار از آسایشگاه به شهرهای غربی کشور سفر کرده و در آنجا با مرد جوانی ازدواج کرده است و دو ماهه قبل صاحب یک بچه شده است.
وی افزود: در این مدت فکر می کردیم دخترمان از نظر روحی و روانی درمان شده است اما از چند روز قبل متوجه شدیم مینا پسر دو ماهه اش را به باد کتک گرفته است، به طوری که او را دوباره به آسایشگاه بردیم و بستری است.
بدین ترتیب بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران به آسایشگاه روانی رفته و زن جوان را که تحت تعقیب ماموران بوده را دستگیر کنند.
مینا پس از دستگیری در شهرهای غربی کشور وقتی پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار گرفت ادعا کرد که من دیوانه نیستم و فرزندم را کتک نزدم و می خواهم تا مشخص شدن پرونده ام پسرم را به زندان Prison بفرستید تا از او نگهداری کنم.
بنا به این گزارش، باتوجه به اینکه زن جوان در خصوص قتل فرزندش از جنبه عمومی جرم محاکمه نشده بود به دستور بازپرس جنایی، زن جوان برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد تا با بررسی وضعیت روانی او مشخص شود که مینا باید به آسایشگاه برگردد یا منتظر صدور حکماز سوی دادگاه کیفری استان تهران به خاطر قتل فرزندش باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری پزشک آبادانی به خاطر خط انداختن روی ماشین کارمند بیمارستان

مردی سر زنش را با داس برید+تصاویر

نامه پدر ستایش پس از اعدام قاتل دخترش ؛ خوشحال نیستم!

از وقتی داماد همسایه به تقاضای زن برادرم وارد باغ بومهن شد برادرم به دردسر افتاد

سقف هتلی در آبادان فرو ریخت و جان پسر هتلدار را گرفت

عکس 3 افسر پلیس که پنجشنبه شهید شدند

درگذشت قهرمان دوومیدانی ایران + عکس

مادر شوهر از اتباط های شیطانی کامیار با دختران فامیل گفت / نیوشا نوعروسی که طلاق خواست!

دستبرد یک دقیقه ای به بانک صادرات در سبزوار / پلیس به دنبال سارقان فراری

فوری / مرگ دلخراش 3 کودک در میان شعله های آتش در شهرستان سرباز

شوفر تاکسی شیطان صفت آزاد شد / او به 12 زن و دختر جوان تجاوز کرده بود

4 دقیقه اقدام سیاه زن بیوه با مدیر یک شرکت در کرج / در اتاق خواب این زن چه گذشت؟

زن شوهردار شلاق خورد و استاد خائن تبعید شد

18 سالم بود که زن دوم مرد 43 ساله شدم / شهرام شب ها مرا تنها می گذاشت تا اینکه..!

اقدام هولناک پسرجوان در آلاچیق پارکی در تهران

آزار و اذیت شوم زن شوهردار توسط بسازبفروش تهران / با تهدید مرا به محلی خلوت کشاند و..!

دردسر عروس خوش صدا برای خانم رییس!

کدخبر: 344260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟