همسر این مرد که به‌خاطر بی‌اعتمادی شوهرش ناراحت بود به قاضی Judge دادگاه خانواده گفت: تنها 8 ماه است که با علیرضا ازدواج کرده‌ام. زمانی که با او آشنا شدم، 50 سال داشتم و علیرضا هم 62 ساله بود. او ثروت زیادی داشت و صاحب ملک و املاک زیادی بود. چند وقتی می‌شد که همسرش فوت کرده بود. من هم سال‌ها پیش از شوهر اولم جدا شده بودم. از همان روز اول آشنایی سعی کردم کاری کنم که علیرضا متوجه شود من هیچ چشمداشتی به ثروتش ندارم. برای همین هم بود که علیرضا با من ازدواج کرد. چون می‌دانست اصلا به پول و ثروتش توجهی ندارم. ولی با این حال بعد از آغاز زندگی مشترک متوجه شدم علیرضا آن‌قدرها هم که می‌گوید به من اعتماد ندارد. ماجرا از آنجایی آغاز شد که یک روز من به پول احتیاج داشتم، وقتی با علیرضا تماس گرفتم او به جای این‌که رمز گاوصندوقش را به من بدهد، خودش از سرکار به خانه آمد و در گاوصندوقش را باز کرد. خیلی از این کارش ناراحت شدم. بعد از آن هر کاری کردم علیرضا رمز گاوصندوقش را به من نگفت. برای همین وقتی دیدم شوهرم تا این اندازه به من بی‌اعتماد است، تصمیم گرفتم از او جدا شوم. این بی‌اعتمادی در آینده هر دوی ما را آزار خواهد داد.
در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی اگر همسرم واقعا مرا دوست داشت و می‌خواست در کنارم زندگی کند، چنین موضوع بی‌اهمیتی را بزرگ نمی‌کرد. من روی رمز گاوصندوقم خیلی حساسم. این رمز را هیچ‌کس نمی‌داند، چون تمام زندگی‌ام در آن است. اما این زن در این مدت فقط دعوا به راه انداخت و اصرار کرد که رمز گاوصندوقم را به او بگویم. او زندگیمان را به‌خاطر چنین موضوع بی اهمیتی تلخ کرد. برای همین من هم دیگر نمی‌خواهم در کنارش زندگی کنم.
در پایان نیز وقتی اصرارهای قاضی برای منصرف کردن این زوج از جدایی بی‌نتیجه ماند، آنها را به مشاور معرفی کرد.
روابط در ازدواج به مراقبت نیاز دارد

سعید خراط‌ها، روان‌شناس در این رابطه می‌گوید: به اعتقاد من روابط در ازدواج به مراقبت نیاز دارد. این‌که زن و مرد همدیگر را ببینند و همه‌جوانب را بسنجند و بعد از طی مراسی با هم زندگی کنند، آخر ماجرا نیست. تازه بعد از ازدواج است که باید شرایط را مدیریت کرد. اگر روابط بعد از ازدواج به حال خودش رها شود و زوج‌ها با این تفکر که ازدواج کردیم و تمام شد، به مسائل دیگر اهمیتی ندهند، ممکن است در آینده با مشکلات جدی مواجه شوند، مشکلات و اختلافاتی که پای آنها را به دادگاه خانواده باز می‌کند. روابط زناشویی باید مراقبت شود. باید هر روز به آن رسیدگی کرد و عیب‌های آن را برطرف کرد. نباید نسبت به آن بی اهمیت بود. بخصوص در روزهای اول زندگی مشترک، باید حتی به کوچک‌ترین مشکلات و اختلافات هم اهمیت داد و در رفع آنها تمام سعی و تلاش خود را کرد. نباید به اختلافات کوچک بی‌توجهی کرد، چراکه ممکن است همین اختلافات کوچک در آینده آ‌ن‌قدر بزرگ شود که زندگی مشترک را به بن‌بست برساند. به اعتقاد من روابط در زندگی مشترک باید دوستانه باشد و هردو طرف باید به نظرات هم اهمیت بدهند. بی‌توجهی زندگی مشترک را نابود می‌کند.

سیما فراهانی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مینا به حکم دادگاه تهران باید 2 سال مُرده بشورد / این زن شوهردار با یک مرد غریبه ارتباط شیطانی داشت + عکس

فیلمبرداری از شکنجه شیطانی زن جوان برای مرد ایرانی دردسرساز شد / این زن سوئدی توسط 2 مرد افغان مورد آزار وحشیانه قرار گرفت + عکس

مرد شیطان صفت مرا به زور به خانه اش برد و پس از اقدام زشت در کمد زندانی ام کرد / این دختر فقط 13 سال دارد

به زنم گفتم با یک زن قرار دارم تا به خانه بیاورم ، بچه ها را بیرون بفرست! / با آن زن خلوت کرده بودیم که پلیس رسید و ...

راز یک نامه در قتلگاه یوسف آباد تهران

مرگ مرموز دختر فراری در خیابان

فیلم تصادف وحشتناک یک پراید با یک کامیون / پراید با سرنشینانش متلاشی شد+ عکس

دام شیطانی پسر جوان به زن بیوه در پارک / آبمیوه را که خوردم بیهوش شدم...

اقدام کثیف 8 شاهزاده خانم اماراتی در سفر به بلژیک

وحشتناک ترین خبر هفته / دختری را زنده بگور کردند +فیلم و عکس

قران جیبی که جان مامور پلیس خاش را نجات داد + عکس

راز نهفته در گاوصندوق خانه زن و شوهر را به دادگاه کشاند

پسر عمه ام از خواهرم خواستگاری کرد وقتی مخالفت کردیم او به مینا تهمت های ناروا زد و ...

مجری ممنوع التصویر به تلویزیون بازگشت + عکس

شوهر اولم فساد اخلاقی داشت و شوهر دومم تهمت های ناروا به من می زند

مرگ دلخراش پدر و دختری که با خودرو به رودخانه سقوط کردند +فیلم و عکس

مادر هوشیار جان فرزندش را نجات داد +فیلم و عکس

2 خانواده پس از 39 سال به دادسرای جنایی آمدند / سال 57 چه اتفاقی در اتاق عمل بیمارستان سینا افتاد؟

فوری / حادثه تلخ برای مامور پلیس در شب نیمه شعبان + عکس

 

کدخبر: 264064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟