این 10 مرد هر زنی از محله شان می گذشت آن ها را به ویلای خود برای خوشگذرانی می بردند و...+عکس

قربانیان این مردان مخوف بین سنین 13 تا 23 سال قرار داشتند که در سال های 2005 تا 2010 مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

این 10 جانی برای سوء استفاده جنسی از دختران روچدیل در مجموع به 125 سال زندان محکوم شده اند. 9 تن از این متهمان دردادگاه محکوم شدند و فرد خاطی دیگر سال گذشته به حبس محکوم شده بود.

رسیدگی به این پرونده بعد از پیگیری یکی از قربانیان در سال 2012 کلید خورد. قربانی اصلی علاوه بر داشتن مشکل در زمینه یادگیری، به شدت نیز آسیب پذیر بوده که با مراجعه به ایستگاه پلیس عنوان کرده از سن 14 سالگی بارها توسط مردان زیادی در روچدیل مورد تجاوز گروهی قرار گرفته است. بدنبال 2 آزمایش جداگانه صحت ادعاهای این دختر ثابت شده است.

به گزارش پرونده، این مجرمان هر کس را که اراده می کردند، دزده و در خانه ویلایی که برای خوشگذرانی اجاره کرده بودند، مورد تجاوز قرار می دادند.

پلیس گفته است که هر زن و دختر زیبایی که از محله این مردان کثیف عبور می کرد یا با چرب زبانی و یا به زور به ویلای مخوف کشانده می شد و تحت تجاوزهای شدید مانند فیلم های مستهجن قرار می گرفت.

پلیس از ویلای این مردان فیلم های زیادی پیدا کرده اند که نشان دهنده عمق فاجعه است.

 

 

قربانیان دیگر که در زمان تجاوز 13 تا 23 سال سن داشتند برای شهادت علیه متهمان اقدام کرده اند. طبق گفته دادستان پرونده این مردان قربانیان خود را با مقادیر زیادی از الکل یا مواد مخدر ناتوان می کرده یا برخی دیگر را با اعمال خشونت و تهدید مجبور به برقراری ارتباط می کرده اند. همچنین وی اضافه کرده دو تن از این قربانیان تحت این عمل غیر انسانی از مشکلات روحی و روانی رنج می برند. جیمی دانیلز، افسر ارشد تحقیق گفته است: "این پرونده یکی از موردهای بسیار پیچیده بوده ، بنابراین باید از قربانیان برای شجاعت شان برای به نتیجه رسیدن این پرونده بسیار تشکر کرد." اعضای دستگیر شده بین 27 تا 55 سال سن دارند و با محکومیت‌های 5 تا 23 سال پشت میله‌ها افتاده‌اند. طبق گزارش ها این مردان هیچ گونه آشنایی باهم نداشته و تجاوزهای جنسی آنها در قالب یک برنامه سازمان یافته نبوده است.

کدخبر: 231813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟