دزدی خاطرات با ربودن سریالی دوچرخه / در مشهد دستگیر شدند

به گزارش رکنا،  با ارتکاب هر فقره سرقت ، خاطرات یک کودک را نیز با خود می‌ربودند و ضربه‌ای اقتصادی به خانواده وارد می‌کردند. پشت سرشان بغض و آه و نفرین بود که مدام حواله‌شان می‌شد و همین مسئله هم آخر دامنشان را گرفت و پلیس بساطشان را جمع کرد. در همان ابتدای تحقیقات مشخص شد که دونفری مرتکب این سرقت‌ها شده‌اند و طبق ادعای خودشان، تاکنون 16 دوچرخه را از پارکینگ‌های خانه‌ها یا در خیابان سرقت کرده‌اند.

دوچرخه‌هایی که دل‌خوشی یک کودک یا تنها سرمایه یک نفر بوده‌اند. در ظاهر شاید سرقت‌هایشان پیش‌پاافتاده باشد، اما با یک ضرب و جمع ساده پی به ارزش ریالی جرم‌شان خواهید برد.

در ادامه تحقیقات از 2سارق سریالی دوچرخه، دست همدستانشان هم برای پلیس رو شد و مأموران در عملیاتی حساب‌شده 2متهم دیگر این پرونده را به دام انداختند. بنا بر اعلام رئیس‌پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی، متهمان اصلی بیشتر دوچرخه‌ها را از پارکینگ‌های ساختمان‌های مسکونی به‌صورت شبانه سرقت می‌کردند و از طریق 2همدست مالخرشان می‌فروختند. به گفته سرهنگ جواد شفیع‌زاده، متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

کدخبر: 703963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟