کشف بیش از ۲ تن تریاک در خراسان‌جنوبی/ دستگیری ۲۶ متهم مفاسد اجتماعی

سردار نار فرشید اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی و مطالبات شهروندان به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش رکنا، وی بیان داشت: مأموران فرماندهی انتظامی استان در دومین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی چند عملیات جداگانه در مدت یک هفته، ۲ تن و ۱۹۴ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ کشف و ۱۸۵ توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق ، ۸ قبضه سلاح غیرمجاز، ۸۸ فقره سرقت و دستگیری ۶۰ نفر سارق، دستگیری ۷۲ نفر متهم در ارتباط با قاچاق کالا و دستگیری ۲۶ متهم در رابطه با مفاسد اجتماعی از دیگر اقدامات مأموران پلیس خراسان‌جنوبی در مرحله دوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی بوده است.  

فرشید گفت: عموم شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان پلیس خراسان‌جنوبی با به کار گرفتن حداکثر نیروهای عملیاتی و انتظامی و تجهیزات کامل با تمام توان با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه و اجازه جولان به افراد شرور و مخلان امنیت شهروندان نخواهند داد.

کدخبر: 738282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟