سورپرایز ترلان پروانه برای روز مادر | کادو میلیاردی ترلان پروانه برای مادرش

ترلان پروانه عکسی از خودش در کنار مادرش در  فضای مجازی به مناسبت روز مادر  منتشر کرده است  نظر کاربران را به خود جلب کرده است .ترلان پروانه در فیلم ماه پیشونی ایفای نقش کرده و محبوبیتش بیشتر از قبل شد.ترلان پروانه از کودکی در سینما و تلویزیون فعالیت کرده و تا به حال ازدواج نکرده است اما حواشی زیادی از روابطش با افراد معروف در فضای مجازی بوجود آمده است.ترلان پروانه جز بازیگران پر حاشیه ی سینما و تلویزیون ایران است که اخیرا برای اکران فیلم به گرجستان سفر کرده بود.

 
 

ترلان پروانه

 

 

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

برنامه غذایی ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد.آشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.

 

 

کدخبر: 765679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟