دلبری دختر زیبای محسن کیایی برای پدرش | عکس قاب گوشی بامزه محسن کیایی

پایگاه خبری خانه فوتبال:محسن کیایی بازیگر ایرانی است. محسن کیایی بیشتر در نقش های طنز بازی می کند. محسن کیایی برادر مصطفی کیایی است. محسن کیایی به نویسندگی نیز مشغول است. محسن کیایی بازیگر تئاتر است.

محسن کیایی

محسن کیایی متولد 6 شهریور 1360 در تهران و در خانواده ای هنرمند است، محسن کیایی علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد. برادر او مصطفی کیایی از کارگردانان موفق سینما است. محسن کیایی دانش‌آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است.

محسن کیایی فعالیت خود را با سریال کودک بنام "رویای گلی" و سریال "ایپزودی شاهین می‌ خواند" از سال 1379 آغاز نمود اما با فیلم بعد از ظهر سگی به کارگردانی برادرش مصطفی در سال 1388 به سینما وارد شد.

محسن کیایی سال ۱۳۸۵ با سهیلا امیر حسینی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام “رز” است. شغل همسر محسن کیایی عکاس و گریمور است. وی در سن 21 سالگی با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا گردید و در سن 24 سالگی عقد و ازدواج کردند. وی می گوید اگر در جوانی ازدواج نکرده بودم با شرایط الان خیلی سخت بود ازدواج کنیم .به گفته خودش با هم رابطه خیلی دوستانه ای دارند.

محسن کیایی در سال 1390 با بازی در سریال «راه در رو» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت دست یافت. بعد از آن در همین سال، بازی در نقش یک روحانی در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی باعث افزایش محبوبیت او شد.

محسن کیایی بازیگر ایرانی که این روزها بیشتر به حمایت بازیکنان ورزشی مانند والیبالیست معروف و تکوندا کار خانم پرداخته است. همچنین این بازیگر از اولین سلبریتی ها بود که در حوزه واکسیناسیون کرونا واکنش نشان داد.

محسن کیایی یکی از معدود بازیگرانی است که در هر کارکتر، نقش و استایل متفاوتی که این خود در افزایش محبوبیت این بازیگر نقش بسزایی دارد. محسن کیایی در بازی سریال همگناه در نقش یک آدم عاشق پیشه تلنگر عاشقی خوبی برای بسیاری از افراد شد.

 

 

 

کدخبر: 715726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟