زن شگفت انگیز  سینما باز می گردد !

به گزارش رکنا به نقل از ورایتی، قرار است تا شخصیت خیالی زن شگفت‌انگیز بار دیگر به پرده سینماها بازگردد.

در فیلم بعدی نیز «گل گادوت» در نقش زن شگفت‌انگیز بازی می‌کند و «پتی جنکینز» نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت.

اعلام ساخت قسمت بعدی همزمان در اکران فیلم زن شگفت‌انگیز 1984 که دنباله قسمت قبلی آن است، منتشر شد.

قسمت دوم با مشارکت سرویس‌های پخش اینترنتی همراه بوده اما استودیوی این فیلم اعلام کرده است که اکران قسمت بعدی به شیوه سنتی خواهد بود و فقط در سینماها اکران خواهد داشت.

فیلم «زن شگفت انگیز 1984» تا به امروز از 2 هزار و 100 سالن سینمایی که در آمریکای شمالی اکران داشته است، 16 میلیون دلار به دست آورده است. این میزان فروش در دوران کرونایی که بیشتر سینماها بسته بودند و اکران نداشتند به عنوان بهترین آغاز فروش برای یک فیلم شناخته می‌شود. به گفته مسئولان HBO Max که این فیلم در سرویس آن پخش شده بود، در جمعه 25 دسامبر تقریباً نیمی از مشترکان این سرویس فیلم را تماشا کرده‌اند.

«اندی فورسل» یکی از مدیران وارنر مدیا گفته است که این فیلم در اکران اینترنتی رکورد شکنی کرده و بیش از انتظارات ما بوده است.

قرار است تا حضور بعدی این کاراکتر به غیر از فیلم خودش در سینمایی چهار قسمته «لیگ عدالت» به کارگرانی «زک اسنایدر» در سال 2021 از سرویس HBO Max باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟