نوسان شاخص کل در اولین روز زمستان

به گزارش رکنا، معاملات بازار بورس مانند روز گذشته با نوسان همراه بود به صورتی که در 20 دقیقه اولیه شروع معاملات شاخص کل با افت همراه شد و شاخص کل تا رقم یک میلیون و 428 هزار واحد کاهش یافت اما در ادامه ساعت میانی بازار میسرنزولی شاخص تغییر کرد اما این رشد شاخص ادامه نیافت و در نهایت شاخص کل با افت 2 هزار واحدی به رقم یک میلیون و436 هزارو واحدی رسید.

در معاملات امروز بازار شرکت‌های کوچک عملکرد بهتری داشتند به صورتی که شاخص کل هم وزن با رشد 4580 هزار واحدی به رقم 452 هزار و 419 واحدی رسید. همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با رشد 2998 واحدی به رقم 296 هزار و 143 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 82 واحد رشد داشت و به سطح دو میلیون واحد رسید.

در معاملات امروز نمادهای شستا، شپنا، خودرو، کاما، وتجارت و فملی پر تراکنش های بازار بودند وبه ترتیب نمادهای کاما، شپنا، شستا، خودرو، وتجارت وپالایش بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای های بوعلی، قرن، برکت، کاما، وتجارت، بموتو و کماسه از پر تقاضا ترین های بازار بودند و بیشترین صف فروش به نماد غبهنوش تعلق داشت که در پایان معاملات صف فروش ۱۴۹ میلیارد تومانی داشت. پس از غبهنوش، نماد زمگسا، پتایر، قصفها، خساپا، پدرخش و انرژی1 بیشترین صف فروش را داشتند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 255 واحد افزایش یافته و به رقم 19 هزار و 944 واحد رسید و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و 360هزارمیلیارد تومان رسید. نماد‌های مارون، بپاس و میدکو از تاثیر گذاران امروز شاخص فرابورس بودند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟