همه تلاش‌ها بر خرید سریع واکسن کرونا

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، متن نامه آقای دکتر محمدرضا ظفرقندی به این شرح است:

جناب آقای دکتر سعید نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و احترام

همانگونه که استحضار دارید طولانی شدن اپیدمی بیماری کووید 19 در جهان و کشورمان ایران، صدمات جبران ناپذیری را به حوزه سلامت و معیشت مردم وارد ساخته است. طبیعتاً رهایی از این بیماری و آثار مخرب آن جزو خواسته‌های عموم و مسؤولان کشور است.

ضمن ارج نهادن بر تلاش‌های دانشمندان عزیز کشورمان برای تولید واکسن کرونا، عنصر زمان برای مقابله با این بیماری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

با توجه به تولید و شروع استفاده از واکسن در کشور‌های مختلف به نظر می‌رسد، لازم است همه تلاش‌ها بر خرید هر چه سریع‌تر واکسن و شروع واکسیناسیون مردم عزیز کشورمان در یک بازه زمانی مشخص متمرکز گردد.

سازمان نظام پزشکی به عنوان نهاد مرجع صنفی بر اساس بند «ت» ماده ۳ قانون سازمان نظام پزشکی برای تهیه و ارائه خدمات واکسیناسیون به مردم و کادر درمان اعلام آمادگی می‌نماید.

همچنین این سازمان برای پیگیری ویژه تهیه واکسن، کمیته‌ای را تعیین نموده تا با هماهنگی وزارت بهداشت و دولت و در راستای فعال کردن دیپلماسی عمومی، اقدام عاجل در این زمینه به عمل آورد.

دستور مساعد جنابعالی در مورد این همکاری و تسریع در زمینه تهیه واکسن موجب امتنان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟