سوداگران مرگ در سراوان ناکام ماندند

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی‌اکبر نواب‌زاده فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در در موقعیت حوالی میل مرزی ۱۳۰ به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی در متواری شدن از محل داشتند.

کشف بیش از 120 کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان

او تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کرد که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سرهنگ "نواب‌زاده" بیان کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را توسط خودرو وارد کشور کنند، با رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات مقدار ۱۲۲ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟