توقیف محموله قاچاق در بندر هندیجان

به گزارش رکنا، سردار "لطفعلی پاکباز"  در تشریح این خبر اظهار داشت: دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، روز گذشته حین کنترل شناورهای عبوری در آب‌های سرزمینی موفق شدند یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بندر "سجافی" در حرکت بود را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی دقیق ماموران از شناور توقیف شده، 50 دستگاه یخچال، 130 دستگاه لباسشویی، 80 دستگاه تلویزیون، 130 دستگاه کولر گازی و 50 دستگاه کنسول بازی (پلی استیشن) که قاچاق، بدون مجوز و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

توقیف شناور حامل 48 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر هندیجان

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه با اشاره به دستگیری 13 متهم در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 48 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار پاکباز خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی مجموعه مرزبانی خوزستان تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق به کار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟