امدادرسانی به 193 نفر حادثه دیده در استان اردبیل

 به گزارش رکنا، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۹۳ نفر حادثه دیده در مرداد ماه امسال در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به ۵۶ مورد حادثه اعزام شده اند.

او ادامه داد: ۴۲ مورد از این حوادث جاده ای، ۹ مورد کوهستان، ۳ مورد شهری، یک مورد دریایی- ساحلی و یک مورد سیل و آبگرفتگی بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث مجموعا ۱۹۳ حادثه دیده وجود داشت، تصریح کرد: ۱۵۸ نفر در حوادث جاده ای، ۲۸ مورد کوهستان، ۶ نفر شهری و یک نفر در حادثه دریایی- ساحلی خدمات امدادی را دریافت کرده اند.

امدادرسانی به حادثه دیده های اردبیل

معبودی افزود: در این حوادث ۱۱۴ نفر دچار مصدومیت شده بودند که ۳۱ نفر از آن‌ها توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال و ۴ نفر از حادثه دیدگان درحوادث شهری اسکان داده شده اند.

او با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه دیدگان ۶۵ تیم عملیاتی به محل حوادث اعزام شده اند، اضافه کرد: در این حوادث ۲۶۰ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۹۶ دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافته اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: تلفن گویای ۱۱۲ به صورت رایگان و ۲۴ ساعته در هر نقطه‌ای از استان آماده پاسخگویی به هموطنان خواهد بود تا علاوه بر دریافت گزارش‌های امداد و نجات، پاسخگوی سوالات و موارد آموزشی نیز باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟