وضعیت 51 نقطه آلوده به مواد مخدر در لرستان

به گزارش رکنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار کرد: فرماندهی انتظامی لرستان چشم‌انداز‌های خوبی داشته به گونه‌ای که در سه سال اخیر در حوزه اجتماعی و فرهنگی حائز رتبه‌های برتر کشوری بوده است.

او با بیان اینکه درحوزه مواد مخدر بیشترین مطالبات مردم مربوط به اعتیاد به مواد مخدر است، افزود: لرستان به لحاظ سلامت از مواد مخدر از خیلی استان‌های دیگر وضعیت بهتری دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: در بحث رعایت قوانین، لرستان قانونمندترین استان کشور محسوب می‌شود.

مهدیان نسب با اشاره به اینکه از یک میلیون فوریت پلیسی سال ۹۸، ۸۶ درصد آن عملیاتی شده یعنی مردم خیلی قانونمند و دقیق فوریت و غیرفوریت را تشخیص دادند.

او بیان کرد: از این تعداد ۱۶ درصد غیرفوریتی داشتیم که مشاوره و راهنمایی از پلیس بوده و این نشان‌دهنده اعتماد مردم به پلیس بوده که سرمایه اجتماعی و بی‌بدیلی است.

وضعیت 51 نقطه آلوده به مواد مخدر در حال پیگیری است

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: از سال ۱۳۵۵ تا ۱۳۷۹، ۶۵۰ هزار موارد ذکور استان بوده که ۹۰۲۷ نفر مشمول غایبی داشتیم یعنی یک درصد از سرباز مشمول استان غایب بوده است که آنهم باید با اطلاع رسانی برطرف شود.

مهدیان نسب گفت: این دو آیتم نشان‌دهنده قانونمندی لرستان و پشتیبانی آنان از نظام و پلیس است.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب با اشاره به موضوع اعتیاد به مواد مخدر در لرستان گفت: امروز علاوه بر کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به استان، نگاهمان در مبارزه با مواد مخدر به عنوان توطئه ریشه‌دار فرهنگی و اجتماعی نظام سلطه این است که باید با چه کسانی برخورد شود؟ عمده فروشان با درآمد کلان یا خرده فروشان.

او عنوان کرد: باید به مقابله با خرده فروشانی که آلوده سازان معابر هستند برویم؛ مردم همیشه به این افراد معترض هستند و این چشم انداز با بررسی ۵۱ نقطه آلوده به مواد مخدر در استان در حال پیگیری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟