وقوع 9 آتش سوزی مسکونی طی شبانه روز گذشته در اهواز

به گزارش رکنا، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۹ مورد آتش سوزی مسکونی در ۲۴ ساعت گذشته با علت‌ها و حجم خسارات مختلف در سامانه ۱۲۵ ثبت شد.

او بیان داشت: اولین حادثه آتش سوزی مسکونی ساعت ۹ و ۷ دقیقه صبح یکشنبه در منطقه زردشت اتفاق افتاد که با اعزام ۲ خودرو آتش نشانی، این حریق بدون خسارت کنترل شد و آتش سوزی‌های بعدی، یکی در صادقیه و یکی در خیابان شریعتی نبش جعفری رخ داد که علت هر کدام به ترتیب اتصال سیم برق و رعایت نکردن اصول ایمنی در روشن کردن ذغال بود.

قنبری با اشاره به آتش سوزی خانه‌ای در منطقه کیانشهر اهواز تصریح کرد: علت این حادثه که ساعت ۱۶ و ۴ دقیقه بعد از ظهر به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد، نگه داری مایعات قابل اشتعال بود که با متصاعد شدن بخارات این مایعات در فضا و روشن کردن کولر، این آتش سوزی رخ داده و به وسایل خانه خساراتی وارد کرده است.

آتش سوزی های خانه ها مسکونی در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اتصال برق و ایجاد حریق در ۲ خانه مسکونی در فرهنگیان یک و شهرک دانشگاه اهواز در فاصله ۲ دقیقه اشاره کرد و گفت: عملیات اطفا آتش سوزی اول در فرهنگیان یک، از ساعت ۲۰ و ۴۱ دقیقه تا ساعت ۲۱ و عملیات اطفا آتش سوزی دوم در شهرک دانشگاه از ساعت ۲۱ و ۲ دقیقه تا ساعت ۲۱ و ۳۶ دقیقه به طول انجامید.

این مقام مسئول ادامه داد: آتش سوزی یک خانه مسکونی دیگر در شهرک دانشگاه اهواز در ساعت ۲۱ و ۵۹ دقیقه رخ داد که علت آن را نشت گاز آبگرمکن بود موجب خسارت به وسایل خانه نیز گردید.

قنبری عنوان کرد: آخرین مورد آتش سوزی امروز مربوط به منطقه آخر آسفالت است که در این حادثه یکی از شهروندان کشته و دو نفر مجروح شدند که در این حادثه یک خانم تقریبا ۶۰ ساله فوت شده و یک مرد و یک زن دیگر بر اثر مصدومیت راهی بیمارستان سوانح سوختگی شدند و نیرو‌های آتش نشانی اهواز در ۲۴ ساعت گذاشته به طور کلی در ۳۴ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات شرکت داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟