فروش غیرمجاز گاز مایع در کلاله

به گزارش رکنا، حسین حسن زاده رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاله گفت: بر اساس گزارش‌ها و اخبار واصله مردمی مبنی بر توزیع غیرمجاز کپسول‌های گاز مایع، افزایش غیرمنطقی نرخ این کپسول‌ها و خطرات و حوادث احتمالی ناشی از آن در مناطق مسکونی و حاشیه شهر‌های شهرستان، بازرسی از این واحد‌ها در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاله گفت: عملکرد بیش از ۲۳ واحد عرضه‌کننده گاز مایع در این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت که تخلف در زمینه گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه چهار واحد محرز شد، همچنین پرونده تخلفات این واحد‌ها به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۷۰ هزار ریال تشکیل و برای صدور رأی نهایی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

برخورد قاطع با فروش غیرمجاز

او گفت:بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کلاله هفته‌ای یک بار مراکز توزیع گاز مایع و نمایندگی‌های فروش سیلندر گاز مایع در شهرستان کلاله را مورد بازدید و بازرسی قرار می‌دهند و با واحد‌های عرضه غیرمجاز گاز مایع و تجهیزات جانبی برخورد قانونی می‌کنند.

او در ادامه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کلاله گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟