بررسی کیفیت هوای پایتخت در 3 تیر ماه

به گزارش رکنا ، براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با وزش باد مؤثر تا صبحگاه روز سه‌شنبه (۳ تیر ۹۹) و باوجود آغاز تردد خودروها، شاهد برقراری شرایط قابل‌قبول کیفیت هوا در بیشتر مناطق خواهیم بود.

به‌تدریج با کاهش تندی باد، احتمال می‌رود شرایط مناسب جهت تجمع آلاینده‌ها فراهم شده و در بیشتر مناطق کیفیت هوا کاهش پیدا کند، علاوه‌براین با حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن شاهد افزایش غلظت این آلاینده در طی ساعات بعدازظهر خواهیم بود.

اوخر امروز ترافیک را در تهران شاهدیم

در اواخر وقت نیز سه‌شنبه با عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک پیش‌بینی می‌شود. کیفیت هوای پایتخت در برخی مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

با تداوم این شرایط جوی تا صبح روز چهارشنبه (۴ تیر ۹۹) هم‌زمان با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد. همچنین طی روز چهارشنبه عدم وزش باد سبب انباشت آلاینده‌ها شده و با توجه به افزایش دما، بیشینه غلظت آلاینده ازن نسبت به روز گذشته از میزان بیشتری برخوردار خواهد شد، بنابراین احتمال می‌رود کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در وضعیت نامطلوب باقی بماند.

با تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی چهارشنبه، در بیشتر مناطق پایتخت افزایش ذرات معلق ناشی از افزایش ترافیک و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس دور از انتظار نخواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟