برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در کرمان

به گزارش رکنا، فریدون فعالی (مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان) با اشاره به اینکه نمایشگاه تابستانی صنایع دستی کرمان با ۴۰ غرفه برپا می‌شود، افزود: در این نمایشگاه رشته‌های هنری همچون پته‌دوزی، قلم‌زنی روی مس، زیورآلات قیمتی و نیمه قیمتی، هنرهای چوبی، گلیم بافی و... به معرض نمایش و فروش درمی‌آید.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه تولید زنده برخی از هنرهای سنتی استان کرمان را خواهیم داشت، اظهار کرد: نمایشگاه مذکور فرصت مناسبی برای معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان خواهد بود.

فعالی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کرمان پیوند بین صنعت گردشگری و صنایع دستی و همچنین هم‌افزایی هرچه بیشتر این دو صنعت است، تصریح کرد: زمانی که صنایع دستی و زیرساخت‌های گردشگری مانند هتل‌ها در کنار هم قرار گیرند، این پیوند برقرار می‌شود و جذابیت‌های گردشگری و صنایع دستی دوچندان خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی کرمان هر روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ خواهد بود، خاطرنشان کرد: از بازدیدکنندگان درخواست می‌شود با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در نمایشگاه مذکور حضور یابند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟