فعالیت آرایشگاه ها و پاساژها در هرمزگان

به گزارش رکنا ، استاندار هرمزگان گفت: در صورت ضرورت برای خروج از خانه و انجام فعالیت ها و مشاغل مختلف، اجرای تمامی دستورالعمل ها و پروتکل ها و توصیه های بهداشتی و ایمنی لازم و ضروری است.

فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با بیان اینکه باید همچنان حساسیت بسیار جدی نسبت به بیماری کرونا داشته باشیم، عنوان کرد: در مرحله اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند باید حتماً تمامی پروتکل های بهداشتی در کار و فعالیت های مختلف رعایت شود.

وی ادامه داد: شعار اصلی ما همچنان ماندن در خانه و خودداری از تردد غیر ضروری است.

رعایت اجباری توصیه های بهداشتی

استاندار هرمزگان افزود: در صورت ضرورت برای خروج از خانه و انجام فعالیت ها و مشاغل مختلف، اجرای تمامی دستورالعمل ها و پروتکل ها و توصیه های بهداشتی و ایمنی لازم و ضروری است.

همتی تصریح کرد: از همه مردم می‌خواهیم تا همچنان رعایت نکات بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا جدی بگیرند و از هرگونه تجمع، ازدحام و برگزاری مراسمات نیز خودداری کند.

وی گفت: پیشگیری مهمترین عامل در شکست بیماری کرونا محسوب می‌شود که در این راستا رعایت فاصله‌گذاری بسیار حائز اهمیت است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همه باید در مکان های مختلف به ویژه اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی این فاصله گذاری و نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

فعالیت آرایشگاه ها تا ساعت 20

همتی بیان کرد: از این پس صنف آرایشگاه ها نیز می توانند با رعایت پروتکل بهداشتی طبق نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تا ساعت ۲۰ فعالیت کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به بررسی کمیته مربوطه و نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی استان، زمان فعالیت مشاغل کم ریسک در مراکز تجاری و پاساژها مانند بازار طلا فروشی ها هم که کد بهداشتی را دریافت کرده اند، تا ساعت ۲۰ تمدید شد و فعالیت مشاغل پر ریسک همچنان ممنوع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟