پلیس خبر داد /  زوج و فرد شدن مراکز تعویض پلاک

به گزارش رکنا ، سرهنگ علی محمدی رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: یکی از را‌ههای قطع زنجیره انتشار ویروس، رعایت نکات بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

وی افزود: مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی یکی از مراکزی بود که تجمع افراد وجود داشت و طبیعتا رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی باعث عدم انتقال ویروس می‌شود.

اقدامات ضد کرونا در مراکز تعویض پلاک

سرهنگ محمدی ادامه داد: برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ما در مجموعه پلیس راهور اقداماتی از قبیل ضدعفونی و گندزدایی مستمر و توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان و شهروندان انجام داده ایم. همچنین با خط کشی سالن‌ها و باجه ها، ایجاد سیستم نوبتی و نشانه گذاری صندلی‌ها فاصله گذاری را رعایت کرده ایم.

وی اظهار کرد: تمام افراد قبل از ورود به مراکز خودرویی، غربالگری می‌شوند و در صورت داشتن علائم بیماری از ورود آن‌ها ممانعت به عمل می‌آید.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از انجام پروتکل‌های وزارت بهداشت و بازرسی‌های چندین مرحله، رئیس پلیس راهور ناجا آغاز به کار مراکز تعویض پلاک از امروز را اعلام کردند.

ساعت خدمت رسانی مراکز تعویض پلاک

وی افزود: مراکز تعویض پلاک، از امروز در سراسر کشور باز هستند و از ساعت ۷ صبح تا ۲ بعدازظهر به مردم خدمت می‌کنند. همچنین خدمات تعویض پلاک به صورت زوج و فرد ارائه خواهد شد.

توصیه پلیس راهور به مردم

سرهنگ محمدی گفت: با اشاره به توصیه‌هایی به مراجعان مراک تعویض پلاک گفت: با توجه به تعطیلی‌های چند روزه، احتمال شلوغ شدن مراکز وجود دارد بنابراین از مردم می‌خواهیم در صورت توان، کار خود را به هفته‌های دیگر موکول کنند. همچنین طرح زوج و فرد را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: همچنین در مراکز مدیریت می‌کنیم که مردم در خودرو‌های خود صبر کنند تا نوبتشان برسد و از تجمع در سالن‌های مراکز جلوگیری می‌کنیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: مراجعین حتما باید خودکار، ماسک و دستکش به همراه داشته باشند. همچنین توصیه می‌کنیم تنها خریدار و فروشنده در مراکز حضور پیدا کنند.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: باید به این نکته توجه کرد که وکالت نامه‌های افراد حتما باید اعتبار داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟