170 بازنشسته شهرداری تهران سر کار رفتند

به گزارش رکنا ، حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در جریان دویست و نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: با خبر شدم به رغم اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان اصلاح شد و به همین خاطر نیز شهردار تهران تغییر کرد و شاهد تغییرات مدیریتی شگرفی بودیم، اما اخیرا شهرداری اعلام کرده است، لیست ۱۷۰نفره‌ای از بازنشستگان بنا است تمدید شوند که برخی از آنها هم تمدید خود را گرفته‌اند.

او ادامه داد: نمی دانم اگر قرار است بازنشستگان از سمت های اجرایی کنار گذاشته شوند، چرا تنها باید برای شهردار تهران اعمال می شد (https://t.me/shahrdarchi)؟! ما در کنار قانون #منع_بکارگیری_بازنشستگان، مصوبه الزام شهرداری به استفاده جوانان در سمت‌های مدیریتی را در شورا داریم که در دوره پنجم به تصویب رسیده است و به نظر می رسد شهرداری چندان اهتمامی به اجرای آن مصوبه ندارد و لذا از همکارانم تقاضا می کنم حتما نسبت به اجرای مصوبات شورا اهتمام داشته باشند.

نظری گفت: این در حالی است که یک مدیر جوان نقدی کرده و نه حتی علنی، بلکه در ارتباط با چند عضو نقدی مطرح کرده، با قهر سیستم مواجه می شود و کسانی که ادعای دموکراسی دارند، تحمل نمی‌کنند و به شدت سختگیرانه برخورد می کنند و غیرانسانی و غیراخلاقی با ایشان برخورد می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن درخواست از اعضای شورا برای نگاه جدی به این مساله گفت: ممکن است این تصور برای جامعه ما که مسایل سیاسی را خوب درک می کند شاید این پیام را مخابره کند که چون مجلس تغییر کرده، دوستان در شهرداری دارند تغییرات سیاسی انجام می دهند و از اعضا می‌خواهم در صورت بروز این اتفاق، طرح سوال از شهردار را در دستور کار قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟