خوراکی های  تابستانه برای سگ های خانگی

آیا می‌توانیم خوراکی‌های مخصوص تابستان را به او بدهیم؟ در این مطلب خوراکی‌های تابستانه مورد تأیید دامپزشکان را که برای سگ‌ها لذت بخش خواهند بود به شما معرفی می‌کنیم. فقط حتماً قبل از دادن هر خوراکی جدید به حیوان خانگی‌تان با دامپزشکی شخصی او مشورت کنید و همچنین مراقب مصرف کالری روزانه او باشید.
هندوانه
هندوانه بدون تخمه رطوبت کافی بدن حیوان را تأمین کرده و او را از داخل خنک نگاه می‌دارد.
زنجبیل
برای اینکه حیوان شاداب‌تری داشته باشید، آب هنوانه را با پودر زنجبیل تازه مخلوط کرده و داخل جایخی بگذارید. زنبیل دردهای شکمی را بهبود می‌دهد و دارویی ضدالتهاب است. شما حتی می‌توانید این ماده را به سگ دیابتی هم بدهید.
هویج تازه
این خوراکی یک اسباب بازی جویدنی بسیار خوب برای سگ است. فقط او را هنگام خوردن هویج تنها نگذارید، زیرا ممکن است تکه‌ای از هویج داخل گلوی سگ بپرد و خفه شود.
لوبیا سبز
این خوراکی تُرد، سرشار از فیبر است.
نارگیل
نارگیل و شیره آن برای سگ‌ بی‌خطر است، فقط پوست آن را قبل از دادن به سگ بکنید. این خوراکی از جمله موادی است که باید به آرامی به سگ داده شود، زیرا بعضی از توله‌ها به این میوه حساسیت دارند.
تربچه
در داروهای چینی، تربچه ماده‌ای خنک کننده و آب رسان است، بنابراین برای دور کردن گرمای تابستان و آزاد کردن انرژی بسیار مناسب است.
آب
یکی از موادی که نادیده گرفته می‌شود، آب است. شما حتی می‌توانید آب را داخل یک پلاستیک با ضخامت کم فریز کنید و هنگام گرمای زیاد آن را به عنوان چیزی برای جویدن، به سگ‌تان بدهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟