تصادف شدید رنو با  میتسوبیشی با یک رخمی در تهران +عکس ها

 سرهنگ "محمد باقرپور" عنوان کرد: در ساعت 06:00   صبح امروز  وقوع یک فقره تصادف شدید جرحی  در مسیر جنوب به شمال آزادگان بالاتر از پل شهید فهمیده به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که : راننده یکدستگاه سواری رنو بدلیل انحراف به چپ  ابتدا با جرثقیل امدادی که برای کمک به درست شدن سواری  میتسوبیشی ایستاده بوده و سپس با خود راننده میتسوبیشی برخورد می نماید .

به گزارش رکنا، وی افزود : جرثقیل امدادی برای کمک و امداد رسانی به  یکدستگاه سواری میتسوبیشی که بدلیل نقص فنی در این محدوده متوقف بوده می ایستد و مشغول انداد رسانی به این سواری بوده که راننده میتسوبیشی در این حین در کنار راننده جرثقیل قرار می گیرد و مشفول صحبت بوده که سواری رنو به دلیل انحراف از مسی ابتدا با در سمت چپ جرثقیل برخورد و در ادامه با خود راننده میتسوبیشی بشدت برخورد می نماید .

سرهنگ باقرپور ادامه داد با حضور تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این خودروها   با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردیدند و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

رئیس منطقه 26  پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با حضور عوامل اورژانس راننده میتسوبیشی بدلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل گردید .

وی همچنین از رانندگان خواست به محض خربی وسیله نقلیه خود حتما از علایم هشداردهنده استفاده نموده و اصلا و به هیچ عنوان خود در میان راه نایستند و در محل ایمن منتظر رسیدن جرثقیل و تیم های امدادی قرار بگیرند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم .

وی از رانندگان خواست حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری نموده و از حرکت  با سرعت بالا بپرهیزند  و در هر لحظه حواس خود را به رانندگی بسپارند تا شاهد اینگونه حوادث و بروز ترافیک نباشیم .

تصادف

تصادف

تصادف

کدخبر: 704277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟