خانواده تهرانی آواره شدند / در مغازه همسایه چه شد؟! +عکس ها

به گزارش رکنا، در ساعت 07:05 دقیقه صبح امروز شهروندان طی تماس تلفنی با سامانه 125 از بروز آتش سوزی یک مغازه سوپر مارکت در شهرک شریعتی، خیابان مهران، کوچه26 خبردادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 22، 96 و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه رهسپار کرد.

بهروز بشارتی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 96 دراین خصوص اظهارداشت: یک باب مغازه سوپرمارکت به وسعت 15 متر مربع که درطبقه زیرین یک منزل مسکونی دو طبقه به وسعت 60 متر مربع قرار داشت، به علت نامشخصی آتش گرفت و کاملا شعله ور شد.

وی افزود: بنابه اظهار شاهدین، خوشبختانه به هنگام وقوع این حادثه، مغازه سوپرمارکت و نیز منزل مسکونی طبقه فوقانی آن خالی از افراد بود اما شعله های سرکش آتش به سرعت در حال سرایت به طبقه بالا و منزل مسکونی بود.

فرمانده آتش نشانان درادامه تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از تجهیز شدن به دستگاه تنفسی، اقدام به قطع جریان برق و گاز ساختمان کرده و با استفاده از چند رشته لوله آبده آتش نشانی از سرایت شعله های آتش به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری کردند.

بشارتی اضافه کرد: یک تیم از نیروهای آتش نشانی برای اطمینان از عدم وجود محبوس شدگان احتمالی، ساختمان را به طور کامل مورد جستجو قرار دادند که خوشبختانه هیچ کس در داخل ساختمان حضور نداشت.

این فرمانده آتش نشانی ابراز داشت: آتش نشانان در ادامه عملیات خود شعله های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کرده و همچنین با استفاده از فن های مکانیکی قوی، دودهای ناشی از این آتش سوزی را از داخل ساختمان تخلیه کردند.

وی با اشاره به این که مغازه و منزل مسکونی به طور کامل ایمن سازی شد، در پایان گفت: آتش نشانان پس از ارائه موارد ایمنی به مالکین، با حضور کارشناس سازمان آتش نشانی تهران به بررسی علت وقوع این حادثه پرداختند.

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

کدخبر: 703319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟