تصادف شدید کامیون 18 چرخ و سه خودرو سواری در آزادراه تهران ساوه + عکس

به گزارش رکنا،  رانندگان خودروهای عبوری ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته وقوع یک مورد تصادف در آزادراه تهران بسمت ساوه، پنج کیلومتر بعد از عوارضی را به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 125 را به کمک آتش نشانان باغستان شهریار روانه کرد.

احمد عابدی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 125 آتش نشانی تهران درباره جزئیات این رخداد اظهار داشت: یک دستگاه کامیون 18 چرخ و سه دستگاه خودروی سواری شامل یک دستگاه خودروی پژو 405، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی پراید به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کردند که با توجه به متوقف شدن خودروهای تصادفی در وسط آزادراه، راه بندان شدیدی در مسیر منتهی به محل حادثه در آزادراه ایجاد شد.

وی افزود: آتش نشانان در ابتدای عملیات، شعله های آتش دریکی از خودروهای تصادفی را خاموش کرده کرده و از وسعت گرفتن آتش جلوگیری بعمل آوردند.

فرمانده آتش آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه پس از قطع برق این وسایط نقلیه و اطمینان از عدم وجود نشتی بنزین، همه خودرو های تصادفی را به حاشیه امن آزادراه منتقل کرده و تحویل کارشناسان راهور حاضر در محل دادند.

عابدی با اشاره به پاکسازی بقایای خودروها از سطح آزادراه، اظهار داشت: درجریان این حادثه رانندگی، سه مرد از سرنشینان خودروها دچار آسیب دیدگی شدند که درلحظات اولیه باکمک آتش نشانان باغستان از داخل خودرو خارج و به محیط امن منتقل شده بودند.

وی در پایان اعلام کرد که هم اکنون علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهورمنطقه در دست بررسی است.

تصادف

تصادف

تصادف

تصادف

کدخبر: 703314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟