برخورد شدید وانت با پاکبان در حال کار

سرهنگ " اسماعیل احسان پور "  در خصوص این خبر گفت: در  ساعت 04:51  صبح امروز  و  در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی  تصادف یک دستگاه وانت  با  پاکبان در حال کار  در مسیر بزرگراه امام علی (ع) محدوده داخل رمپ عزیزی  ، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 25  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند . 

به گزارش رکنا، او ادامه داد: پاکبان زحمت کشی که در این محدوده و به صورت سنتی مشغول فعالیت و کار بوده که در این هنگام وانت  به شدت با وی برخورد کرده و این عابر را از ناحیه سر و صورت مصدوم می نماید.

 رئیس منطقه 25  پلیس راهور پایتخت  بیان کرد: عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت یکی از دلایل این تصادف بوده که باعث برخورد وانت با این فرد گردیده است .

او افزود: با ایمن سازی محدوده توسط همکاران بنده و رسیدن به موقع عوامل اورژنس در محل این عابر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید .

یکی از مواردی که  بسیار می تواند به جلوگیری از این حوادث کمک کند استفاده عزیزان امور شهری از وسایل مکانیزه برای پاکسازی  و تمیز کردن معابر است که می توانند با ایمن سازی مناسب  و هشدار به دیگر رانندگان از آسیب ها و حوادث اینچنینی جلوگیری نمایند .

احسان پور گفت: به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و  طبق قوانین خوردن و آشامیدن ، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همرا ممنوع می باشد  و رانندگان گرامی کاملاً باید  به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند .

او همچنین به عابرین توصیه کرد که حتما جهت عبور از اتوبان ها حتما از پل های هوایی استفاده نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث  نباشیم.

کدخبر: 703263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟