فداکاری پلیس مانع مرگ 2 کودک شد + فیلم
حجم ویدیو: 1.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

وقوع آتش سوزی در ایستگاه مترو در لندن جان 2 کودک را نتوانست بگیرد. پلیس قهرمان به موقع اقدام کمکی کرد و توانست با شجاعت این 2 کودک را از بین شعله های آتش نجات دهد.

به گزارش رکنا ، یک مامور پلیس جان دو کودک را که در حادثه آتش سوزی یک ایستگاه مترو در لندن در معرض خطر مرگ قرار گرفته بودند نجات داد. این مامور پلیس که نامش اعلام نشده با حضور به موقع خود در محل حادثه توانست جان این دو کودک را نجات دهد. این حادثه روز دوشنبه و در یکی از ایستگاه‌های جنوبی مترو شهر لندن رخ داد.

فرار پلیس با 2 کودک از محل آتش سوزی

در ویدئویی که توسط یک شاهد عینی و با تلفن همراه تهیه شده است این مامور پلیس را در حالی که با این دو کودک از محل آتش سوزی فرار می‌کند، نشان می‌دهد. در این ویدئو او در حالی که این دو کودکش را در آغوش گرفته از داخل ایستگاه مترو به بیرون فرار می‌کند. یکی از کاربران توئیتر با انتشار این ویدئو اقدام به موقع و فداکارانه این مامور پلیس در نجات جان این دو کودک را مورد تمجید قرار داد. این کاربر توئیتر در شرح این ویدئو نوشت: «شغل پلیس فراتر از برخورد با جرایم است. آن‌ها بیشتر از وظایف محوله خود ایفای نقش می‌کنند. از خدمات شما ممنونیم.»

آتش سوزی مترو لندن عمدی بود؟

پس از وقوع این آتش سوزی، حدود ۱۰۰ آتشنشان به محل اعزام شدند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی زبانه‌های آتش که از ایستگاه مترو خارج می‌شود دیده می‌شود. پلیس لندن عمدی بودن این آتش سوزی و ارتباط آن با اقدامات خرابکارانه را رد کرده است. بنا به گزارش دیلی میل در این حادثه شش نفر از افرادی که دچار جراحت سطحی شده بودند توسط تیم اورژانس تحت مداوا قرار گرفتند و یک نفر نیز  به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است؛ هنوز علت دقیق این آتش سوزی مشخص نشده و پلیس لندن در حال تحقیق در این باره است.

کدخبر: 701516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟