تصادف مرگبار در بزرگراه خلیج فارس / بامداد امروز رخ داد + عکس ها

در ساعت 3:04 دقیقه بامداد امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از حادثه برخورد دو دستگاه خودروی سواری در مسیر آزاد راه خلیج فارس، تیر روشنایی شماره 22، جنب عوارضی خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 50 و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش رکنا، اسماعیل اکبری فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: یک دستگاه خودروی سواری دنا و یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و در وسط بزرگراه متوقف شدند.

وی در ادامه گفت: 2 نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید به همراه یک کودک 6 ماهه قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی و توسط سرنشینان خودروهای عبوری از کابین خودرو خارج و به حاشیه امن بزرگراه منتقل شدند.

این فرمانده آتش نشانی افزود: در اثر شدت وقوع حادثه، 2 نفر دیگر از سرنشینان خودروی پراید که در قسمت صندلی های عقب خودرو بودند در داخل خودرو گرفتار شدند.

اکبری تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به فضا سازی در داخل کابین خودرو کرده و با همکاری عوامل اورژانس محبوسین را از داخل خودرو به بیرون انتقال دادند.

وی افزود: در معاینات اولیه که توسط عوامل اورژانس انجام شد، مشخص شد که متاسفانه یکی از محبوس شدگان که زنی 30 ساله بود در اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده آتش نشانی با اشاره به اینکه شخص فوت شده تحویل عوامل نیروی انتظامی شد، افزود: آتش نشانان صحنه حادثه را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاکسازی کرده و خودروهای تصادفی را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

تصادف مرگبار

تصادف مرگبار

کدخبر: 701395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟