انفجار مرگبار در سمنان / 5 مرد در کانون انفجار + علت

انفجار مرگبار در سمنان یک کشته داشت.انفجار مرگبار یک واحد تولیدی در این شهرستان چهار مصدوم بر جای گذاشت.انفجار مرگبار در آرادان رخ داد. انفجار مرگبار در شرکت تولیدی پارس واقع در شهرک صنعتی یاتری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.در انفجار مرگبار سمنان کارگر ۵۰ ساله این شرکت بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان آرادان گفت: انفجار یک واحد تولیدی در این شهرستان یک فوتی و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

محمدرضا افراد اظهار کرد: گزارش وقوع یک فقره آتش‌سوزی و انفجار در شرکت تولیدی پارس واقع در شهرک صنعتی یاتری شهرستان آرادان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام بی‌وقفه مأموران انتظامی به محل حادثه گفت: در بررسی‌های نخستین مشخص شد که مواد محترقه دپو شده در اتاقک‌های این شرکت تولیدی که در حوزه اقلام نورافشانی فعالیت داشته است، دچار آتش‌سوزی و انفجار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان افزود: در این حادثه که پنج کارگر مصدوم شده بودند، بعد از انتقال مصدومان به مرکز درمانی متأسفانه کارگر ۵۰ ساله این شرکت بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

افراد ضمن ابراز همدردی با خانواده این کارگر زحمتکش از تمامی کارگران، مسؤولان و دست‌اندرکاران واحدهای صنعتی و غیرصنعتی خواست تا همواره با رعایت اصول و نکات ایمنی در محل کار از وقوع چنین حوادث دل‌خراشی جلوگیری کنند.

 

کدخبر: 700791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟