اتفاق وحشتناک برای داماد در شب عروسی + فیلم
حجم ویدیو: 2.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

داماد بدشانس در مراسم عروسی اش آسیب دید. این داماد با اقدام خطرناک دوستانش دچار جراحت سطحی شد. مهمانان عروسی که به همراه داماد قصد شیرین کاری در مقابل عروس را داشتند موجب زخمی شدن وی شدند. داماد از روی شانه های دوستش سقوط می کند. فیلمی که مشاهده می کنید لحظه این حادثه را برای داماد نشان می دهد.

به گزارش رکنا، با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گهگاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم‌ عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که چند روز پیش بود که انصراف یک داماد هندی از انجام ازدواج به دلیل نبودن غذای مورد نظرش در منوی غذای عروسی خبرساز شده بود به تازگی نیز سقوط و زخمی شدن یک داماد هندوستانی در جشن عروسی اش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

جزئیات زخمی شدن داماد در مراسم عروسی

این حادثه زمانی رخ داد که یکی از دوستان داماد در حالی که وی را سوار بر شانه کرده بود قصد انجام شیرین کاری در مقابل عروس را داشتند. در ابتدای ویدئو داماد در حالی که سوار بر شانه دوستش است وارد محل برپایی جشن عروسی شده و به همراه سایر دوستان و اقوام خود در مقابل عروس حرکات موزون انجام می‌دهند.

برخورد شدید داماد با زمین

لحظاتی بعد فردی که داماد سوار بر شانه اش است ناگهان با پشت روی زمین سقوط کرده و داماد نیز شدیدا به زمین برخورد می‌کند. در ادامه در حالی که مهمانان حاضر در عروسی از دیدن این صحنه شوکه شده بودند برخی دوستان داماد به سمت او شتافته و تلاش می‌کنند تا وی را از روی زمین بلند کنند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند در این حادثه داماد بدشانس دچار جراحت سطحی شد. هنوز مکان دقیق برپایی این جشن عروسی در هند مشخص نشده است.

کدخبر: 700764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟