خانه 3 خانواده تهرانی در آتش سوخت + عکس ها
آتش سوزی یک منزل مسکونی در ساختمان 5 طبقه ای واقع در خیابان هنگام با نجات سه نفر از ساکنان آن به خیر گذشت.

به گزارش رکنا، در پی بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی و تماس ساکنان ساختمان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 17 را ساعت 9:19 دقیقه صبح روز گذشته به محل حادثه در خیابان هنگام، بلوار استقلال اعزام کرد.

به گفته ی حمیدرضا خلج آبادی رییس ایستگاه 17 سازمان آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه دارای 10 واحد مسکونی بود که یکی از واحدهای مسکونی به وسعت 100 مترمربع در طبقه چهارم آن از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شد.

وی با اشاره به این که دود زیادی این ساختمان مسکونی را فرا گرفته بود. افزود: بنا به اظهار همسایگان، درپی وقوع این آتش سوزی، سه نفر در واحد مسکونی خود گرفتار شده بودند که آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه عملیات ایمن سازی و قطع برق و گاز ساختمان را بر عهده گرفتند و گروه دیگر از آتش نشانان نیز به جستجو در واحد های مسکونی و نجات محبوسین پرداختند.

خلج آبادی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی درحین عملیات جستجو در میان دود و آتش در طبقات فوقانی این ساختمان، سه نفر از ساکنان را در داخل واحد مسکونی پیدا و به محل ایمن و خارج از ساختمان منتقل کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی با اعلام این که خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش نشانی منطقه پس از تخلیه دود از داخل ساختمان توسط آتش نشانان، به بررسی علت بروز این آتش سوزی مشغول شدند.

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

کدخبر: 700589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟