حال سایر خبرنگاران حادثه ارومیه مساعد است

محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه در صفحه خود در توئیتر نوشت: «حال سایر خبرنگاران عزیزمان خوب است.»

عصر امروز اتوبوس حامل جمعی از خبرنگاران حوزه محیط زیست که برای بازدید از دریاچه ارومیه به آذربایجان غربی رفته بودند، در حوالی نقده به علت بریدن ترمز واژگون شد.

سازمان راهداری راننده اتوبوس را به علت سهل انگاری در دریافت صورت وضعیت و تردد با سرعت غیرمجاز در مسیر کوهستانی به عنوان مقصر حادثه اعلام کرده است.

در این حادثه دو نفر از این خبرنگاران جان خود را از دست داده و 22 نفر نیز مصدوم شده اند. خانم‌ها مهشاد کریمی، خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی، سردبیر ایرنا 24 جان باختگان این حادثه بوده اند.

البته آن طور که محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد خبر داده است، حال سایر خبرنگاران حاضر در این صحنه مساعد است.

توئیت خدادی

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد ضمن اعلام این خبر در صفحه توئیتر خود نوشته است: «با تسلیت مجدد به خانواده داغدار خبرنگاران ایسنا و ایرنا، تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه صحبت کردم. شکر خدا حال سایر خبرنگاران عزیزمان خوب است و مجروحان تحت نظر پزشکان هستند. او به همراه استاندار شخصا در صحنه حاضر و پیگیری این حادثه تلخ هستند. با تشکر از دکتر حریرچی.»

کدخبر: 699431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟