به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری افزود : ۲۶ خرداد امسال رانندگان سه دستگاه کامیون به دلیل رعایت نکردن نوبت سوخت گیری در جایگاه سوخت شهر باغین در حومه شهر کرمان با یکدیگر دچار اختلاف شدند و بحث آنان به نزاع و مشاجره کشیده شد.

وی ادامه داد: پس از درگیری اولیه، رانندگان غیربومی دو دستگاه کامیون جایگاه سوخت را ترک می کنند و به مسیر خود به سمت استان های مرکزی کشور ادامه می دهند و راننده بومی کامیون سوم که به زعم خود کتک خورده بود؛ برای انتقام جویی، با تهیه دو خودروی سواری و همراهی چند نفر از دوستانش، دو کامیون مزبور را تعقیب می کند و در نهایت در محور رفسنجان به انار محدوده دهستان بیاض، دوباره نزاعی بین آنان اتفاق می افتد که طی آن یکی از رانندگان غیربومی هدف ضرب و جرح قرار می گیرد و خسارت هایی نیز به کامیون ها وارد می شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تصاویر درگیری رانندگان کامیون ها به دلیل اختلاف بر سر نوبت سوخت گیری، در فضای مجازی تحت عنوان حمله اراذل و اوباش به کامیون ها در کرمان نشر پیدا کرده که این موضوع کذب است و با منتشرکنندگان این فیلم نیز برخورد قانونی لازم انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از تشکیل پرونده و هماهنگی لازم با مرجع قضایی، چهار نفر از عاملان این درگیری شناسایی و چند روز بعد در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شدند و دو دستگاه خودروی آنان که در این درگیری استفاده شده بود، نیز توقیف شد.

وی با اشاره به این که متهمان فاقد هرگونه سوء‌سابقه بوده اند، ادامه داد: این افراد در همان صحنه اولیه باید با خویشتن داری، از نزاع و درگیری برای یک موضوع ساده خودداری و از مسیر قانونی برای احقاق حق خود اقدام می کردند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

توکلی

کدخبر: 698781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟