زن شهرکردی در یک صحنه به شهرت رسید / همه برایش گریستند

اهدای عضو زن شهرکردی جان چند بیمار را نجات داد . اهدای عضو این زن فداکار زمانی صورت گرفت که پزشکان مرگ مغزی وی را تایید کردند. این زن با اهدای عضو چند بیمار را در استان های مختلف ایران به زندگی امیدوار کرد.

هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هشتمین مورد اهدای عضو در سال جاری در استان انجام شد، گفت: کبد و کلیه‌های این بیمار مرگ مغزی به شیراز و نسوج آن برای پیوند به تهران ارسال شد.

زهرا سیاح امروز گفت: در بامداد 31 خردادماه اعضای بدن بیمار مرگ مغزی صنوبر صفی‌پور توسط تیم پزشکی پیوند عضو در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد جداسازی و اهدا شد.

مرگ مغزی و اهدای زندگی به چند بیمار توسط زن شهرکردی

به گزارش رکنا، هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضا در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متصل به این بانوی 45 ساله فارسانی که بر اثر تصادف و جراحات شدید در بخش ICU بیمارستان کاشانی بستری شده بود با رضایت خانواده و پس از تایید مرگ مغزی قطع شد.

سیاح با اشاره به اینکه این هشتمین اهدای عضو در سال جاری در استان بوده است، افزود: کبد و کلیه‌های این بیمار مرگ مغزی به شیراز و نسوج آن برای پیوند به تهران ارسال شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟