اولین فیلم از محل سقوط هلی کوپتر حامل صندوق رای + عکس شهید
حجم ویدیو: 4.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

 حادثه سقوط هلی کوپتر تلخی به کام ایرانیان نشاند.سقوط هلی کوپتر در جهان آمار نسبتا بالایی دارد و در ایران سقوط هلی کوپتر با توجه تعداد کم پروازها آمار کمی دارد و این بار سقوط هلی کوپتر اخذ رای در منطقه سخت گذر دریاچه تمبی احمد فداله یک نفر شهید و 10 نفر مصدوم شدند.

اولین عکس از شهید حادثه سقوط هلی کوپتر در دزفول

اولین عکس از شهید حادثه سقوط هلیکوپتر در دزفول

به گزارش رکنا، سروان باغبان در حادثه سقوط هلیکوپتر حامل صندوق رای در ارتفاعات دزفول شهید شد.

استاندار خوزستان با بیان جزییات حادثه روز شنبه یک فروند بالگرد در دزفول گفت: مصدومان این حادثه در بیمارستان تحت مراقبت هستند و وضعیت عمومی آن‌ها رو به بهبودی است.

قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه اظهار داشت: این بالگرد حدود ساعت ۱۰ صبح امروز با ۱۰ سرنشین شامل چهار نفر کادر پرواز، پنج نفر عوامل صندوق و یک نفر نیروی تامین(انتظامی) جهت بازگرداندن صندوق های اخذ رای از روستای احمد فداله بخش شهیون دزفول قصد عزیمت به دزفول را داشت که دچار مشکل شد.

وی افزود: این بالگرد در کنار دریاچه تمبی ما بین شهرستانهای لالی و اندیکا اقدام به فرود اضطراری کرد که سرنشینان آن به دلیل تکانهای زیاد از داخل با بدنه بالگرد برخورد کردند که متاسفانه عامل انتظامی به نام سروان علی‌رضا باغبان شهید و ۹ نفر دیگر مصدوم شدند.

استاندار خوزستان ادامه داد: پس از اطلاع از این موضوع یک بالگرد دیگر به منطقه اعزام و ۹ مصدوم این حادثه بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شدند.

حال مصدومان سقوط هلی کوپتر حادثه دیده دزفول رو به بهبودی است

وی گفت: ۹ سرنشین این بالگرد دچار کوفتگی و شکستگیهای جزئی شده که خوشبختانه حال همه آنها رو به بهبودی است و احتمالا فردا از بیمارستان مرخص می شوند.

منطقه احمد فداله دزفول از مناطق کوهستانی و صعب العبور است که در همه انتخابات عوامل برگزاری برای اخذ رای از مردم با بالگرد به منطقه اعزام می شوند و این اولین باری است که این حادثه به وجود آمده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟