اولین عکس از شهید حادثه سقوط هلیکوپتر در دزفول

به گزارش رکنا، سروان باغبان امروز در حادثه سقوط هلیکوپتر حامل صندوق رای در ارتفاعات دزفول شهید شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش رکنا،  استاندار خوزستان با بیان جزییات حادثه روز شنبه یک فروند بالگرد در دزفول گفت: مصدومان این حادثه در بیمارستان تحت مراقبت هستند و وضعیت عمومی آن‌ها رو به بهبودی است.

قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه اظهار داشت: این بالگرد حدود ساعت ۱۰ صبح امروز با ۱۰ سرنشین شامل چهار نفر کادر پرواز، پنج نفر عوامل صندوق و یک نفر نیروی تامین(انتظامی) جهت بازگرداندن صندوق های اخذ رای از روستای احمد فداله بخش شهیون دزفول قصد عزیمت به دزفول را داشت که دچار مشکل شد.

وی افزود: این بالگرد در کنار دریاچه تمبی ما بین شهرستانهای لالی و اندیکا اقدام به فرود اضطراری کرد که سرنشینان آن به دلیل تکانهای زیاد از داخل با بدنه بالگرد برخورد کردند که متاسفانه عامل انتظامی به نام سروان علی‌رضا باغبان شهید و ۹ نفر دیگر مصدوم شدند.

استاندار خوزستان ادامه داد: پس از اطلاع از این موضوع یک بالگرد دیگر به منطقه اعزام و ۹ مصدوم این حادثه بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شدند.

حال مصدومان بالگرد حادثه دیده دزفول رو به بهبودی است

وی گفت: ۹ سرنشین این بالگرد دچار کوفتگی و شکستگیهای جزئی شده که خوشبختانه حال همه آنها رو به بهبودی است و احتمالا فردا از بیمارستان مرخص می شوند.

منطقه احمد فداله دزفول از مناطق کوهستانی و صعب العبور است که در همه انتخابات عوامل برگزاری برای اخذ رای از مردم با بالگرد به منطقه اعزام می شوند و این اولین باری است که این حادثه به وجود آمده است.

 

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 698164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟