چاه قدیمی مرد تهرانی را بلعید + عکس

یک مرد میانسال در خیابان شیرازی تهران به درون چاه سقوط کرد و آتش نشانان با انجام عملیات امدادگرانه خود مرد میانسال را از چاه نجات دادند.

مرد در چاه قدیمی در تهران سقوط کرده بود.

به گزارش رکنا، ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز گذشته پس از تماس ساکنان یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ و اعلام سقوط یکی از ساکنان به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۹ به همراه گروه امدادو نجات ۹ را برای امداد رسانی به میدان غیاثی، خیابان شیرازی رهسپار کرد.

 کاووس فرضعلی زاده افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی تهران در خصوص چگونگی وقوع این اتفاق گفت: محل حادثه یک منزل مسکونی ۴طبقه بود که در جریان آن مردی حدوداً ۴۰ ساله به دلیل فروکش کردن ناگهانی کف انباری و باز شدن دهانه چاه، به یک باره زیر پای وی خالی شد و به داخل چاه سقوط کرد و در وضعیت نامناسب و خطرناک قرار گرفت به طوریکه هر آن احتمال می رفت جان این مرد به خطر افتاد.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از انجام اقدامات ایمنی لازم، عملیات خود را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات مورد نیاز، این شخص را به سرعت به بالای چاه انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن مرد از عمق چاه این انباری قدیمی، بی درنگ او را برای انجام معاینات اولیه تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و سپس محل حادثه را ایمن سازی کردند.

گفتنی است علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟