این پسر 8 ساله کوچکترین قاتل سریالی جهان است / سه قتل جداگانه بود + عکس

کوچکترین قاتل زنجیره ای هندی در سال 2007 دستگیر شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پسربچه 8 ساله که کوچیکترین قاتل زنجیره‌ای جهان است، نخستین جنایت خود را هنگامی که هفت ساله بود مرتکب شد و خواهر هشت ماهه خود را کشت سپس ماه‌ها بعد نوزاد 9 ماهه فامیل خود را کشت و سومین جنایت او که آن را در هشت سالگی مرتکب شد، هنگامی بود که دختر نوزاد شش ماهه که همسایه اش بود را کشت و به خاک سپرد.

سه قتل جداگانه در یک روستای هندی

بنا به گزارش رسانه های هندی ، اولین بار زمانی که مادر نوزاد 6 ماهه که همسایه شان بود متوجه ناپدید شدن ناگهانی فرزندش شد با پلیس تماس گرفت و ابراز نگرانی کرد تا این که پسر بچه قاتل جرم خود را به پلیس اعتراف کرد و نیرو‌های امنیتی را به محلی که جنازه را انداخته بود، برد. او در آن زمان یعنی در سال 2007 دستگیر شد.

از آن جایی که در قانون هند زندانی کردن کودکان زیر 18 سال منع شده بود این قاتل زنجیره ای به خاطر تشخیص پزشکان بیمار روانی اعلام شد و در بازداشتگاه ویژه کودکان در سال 2007 نگهداری شد .

قتل سه نوزاد به دست پسربچه 8 ساله

پس از دستگیری کوچکترین قاتل وی در هنگام بازجویی هیچ گونه پشیمانی و ترس از خود نشان نداد بلکه به بقیه اهالی روستا گفت که هنگام خفگی کودکان احساس راحتی می‌کند و در تحقیقات پلیس هم پس از مدتی مشخص شد که اهالی روستا از جنایات این پسربچه خبر داشتند اما از ترس سکوت کردند و موضوع را پنهان نگه داشتند.

کوچکترین قاتل سریالی جهان

گفتنی است که کوچکترین قاتل زنجیره‌ای جهان پس از 18 سالگی از بازداشت در سال 2016 آزاد شد و تاکنون از محل نگهداری او خبری نیست و در آن زمان مردم و برخی از رسانه ها عامل این جنایت را فیلم هایی درباره قتل های وحشتناک عنوان کردند و گفتند که به خاطر تاثیر این فیلم ها در روحیه کودکان و نوجوانان این جنایات رخ داده است .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟