حرف‌های جدید پزشکی که جان بازیکن دانمارک را نجات داد

به گزارش رکنا، با تشکر از اقدامات سریع خدمات اورژانس و کاپیتان سیمون کیائر، جان کریستین اریکسن کاپیتان دانمارکی نجات یافت. این را مارتین بوسن، پزشک دانمارکی می‌گوید و توضیح می‌دهد که آن لحظه‌های پر تنش چگونه گذشتند. او در توضیح آن اتفاقات می‌گوید:

"وقتی رسیدیم کریستین بیهوش بود. او به پهلو خوابیده بود و نفس می‌کشید. در ابتدا ضربان قلب را احساس می‌کردم. اما ناگهان متوقف شد و ما بلافاصله احیا را شروع کردیم. تیم پزشکی سریع عمل کرد. ما آنچه را که باید انجام می‌دادیم، دادیم و موفق شدیم کریستین را احیا کنیم. قبل از اینکه او را به بیمارستان منتقل کنند، او صحبت می‌کرد. "

حمله قلبی بازیکن فوتبال در مسابقه

در حال حاضر وضعیت اریکسن ثابت است و قرار است آزمایشات دیگری را انجام دهد تا پزشکان بفهمند چه اتفاقی برای او افتاده است. دکتر دانمارکی همچنین می‌گوید او اعتقاد ندارد که این اتفاق یک حمله قلبی بوده و این احتمال را می‌دهد که او نوع دیگری از فروپاشی را داشته باشد. در چند روز آینده ممکن است موضوع بیشتر روشن شود.

در همین حال جوزپه ماروتا، مدیرعامل اینتر میلان در پاسخ به این شایعه که ممکن است این اتفاق به دلیل پیامد‌های واکسیناسیون کرونا بوده باشد، تاکید کرد که این بازیکن واکسینه نشده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟