اعتراف 2 برادر تهرانی به سرقت از مغازه و پشت بام ها

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت: سی و یکم اردیبهشت ماه پرونده ای از کلانتری 121 سلیمانیه با موضوع سرقت از آرایشگاه مردانه به دادخواهی مالک آرایشگاه به همراه متهمی، به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: گزارش پرونده حاکی از آن بود، ساعت 1240 سی ام اردیبهشت ماه شخصی به گشت انتظامی کلانتری مراجعه و اظهار داشت، در داخل مغازه ام مشغول به کار بودم که فردی معتاد وارد سالن مغازه ام شد و اظهار کرد، برای پیرایش آمده است که بدلیل شلوغی آرایشگاه به وی عنوان کردم نیم ساعت دیگر مراجعه کند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: مالک مغازه که با خروج فرد معتاد متوجه سرقت یک دستگاه ریش تراش از داخل مغازه اش شده بود، بلافاصله به تعقیب وی پرداخته و موفق می شود ضمن دستگیری فرد معتاد، ریش تراش خود را کشف کند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهم اظهار می داشت ریش تراش را در کنار سطل زباله کشف کرده است، اضافه کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی چند فقره سابقه کیفری در خصوص سرقت دینام کولر از پشت بام منازل و مغازه ها دارد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی به 24 فقره سرقت از پشت بام درمدت 4 ماه با همکاری برادرش اعتراف و کارآگاهان تا کنون ضمن دستگیری برادر وی، کلیه مال باختگان را شناسایی کرده اند.

به گفته سرهنگ کنجوریان، هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟