کولر گازی یک آپارتمان را در مشهد را به آتش کشید + عکس

به گزارش رکنا، مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی در طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه در بولوار هدایت این شهر توسط آتش نشانان ۲ ایستگاه خبر داد.

 آتشپاد سوم حسن نجمی با بیان این مطلب گفت ؛ امروز جمعه بیست و یکم خرداد ماه۱۴۰۰در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵و اعلام وقوع آتش سوزی طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه ،ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۱۰و۲۸را به محل حادثه در بولوار هدایت این شهر اعزام کرد .

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود ؛ نیروهای امدادی به محض حضور در محل مشاهده کردند : آتش سوزی در یک منزل مسکونی ۸۰متری رخ داده و ساکنان به دلیل دود گرفتگی شدید منازل به پشت بام پناه برده اند که بلافاصله امدادگران و آتش‌نشانان ضمن تقسیم به چند گروه ضمن انتقال ساکنان به مکان امن، این آتش سوزی را مهار کردند.

مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد، نیروهای امدادی ۵ از ساکنان را پس از اتمام عملیات امدادی از پشت بام به سطح زمین منتقل کرده و پس از بررسی های اولیه ، حریق در کولر گازی منزل، دلیل آتش سوزی اعلام و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل منزل آسیب دیده و محیط پیرامونی محل آتش سوزی به ماموریت خود پایان داده و ایستگاه‌ خویش مراجعت کردند.

میزان خسارت مالی و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کولر گازی یک آپارتمان مسکونی در مشهد را با آتش کشید

کولر گازی یک آپارتمان مسکونی در مشهد را با آتش کشید

کولر گازی یک آپارتمان مسکونی در مشهد را با آتش کشید

 

کولر گازی یک آپارتمان مسکونی در مشهد را با آتش کشید

کدخبر: 695657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟