به گزارش رکنا، ابوذر شکی، رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرستان علی آبادکتول، گفت: ظهر امروز دو فرزند نوجوان خانواده‌ای که برای مسافرت به گلستان آمده اند برای شنا، وارد آب بندان روستای لاله باغ شدند.

ابوذر شکی افزود: هنگام شنا این دو نوجوان به یکباره وارد قسمت‌های عمیق آب بندان شدند و به مشکل برخوردند.

شنا در آب بندان‌های گلستان قربانی گرفت

شکی ادامه داد: یکی از دو نوجوان که ۱۷ ساله بود خود را نجات داد و نوجوان دیگر که ۱۶ سال داشت غرق شد و جان خود را از دست داد.

رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرستان علی آبادکتول با بیان این که چند سال پیش هم در این آبندان یک نفر هنگام شنا غرق شد گفت: آب بندان این روستا حالت قیفی دارد و به یکباره فرد از قسمت‌های کم عمق وارد قسمت‌های عمیق می‌شود و کسانی که به فنون شنا آشنایی چندانی ندارند را با خطر غرق شدن مواجه می‌کند.

ابوذر شکی ادامه داد: متاسفانه در حاشیه این آب بندان تابلویی مبنی بر هشدار درباره وضعیت آب بندان و خطر غرق شدن وجود ندارد.

بیست روز پیش هم یک کودک در آب بندان روستای توشن و یک جوان ۲۰ ساله در آب بندان روستای جعفر آباد گرگان هنگام شنا غرق شدند.

یکی از تفریح‌های محبوب جوانان و نوجوانان گلستان در فصل گرما، شنا در رودخانه‌ها و آب بندان‌ها و دریاچه پشت سدهاست که متاسفانه بلد نبودن شنا و آشنا نبودن با وضعیت محل شنا ، هر از گاهی حادثه آفرین می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟