روایت جالب از رسیدن دو برادر به یکدیگر پس از 32 سال + عکس

به گزارش رکنا، جاناتان وقتی سه ساله بود در ۲۵ سپتامبر ۱۹۸۸ با برادرش آلفونسو هفت ساله در باغ خانه شان در کلمبیا بازی می‌کردند که یک مرد غریبه به آن‌ها نزدیک شد و از آن‌ها خواست تا برای خرید شیرینی همراه او بروند. جاناتان با مرد رفت و ناپدید شد و خانواده ۳۲ سال او را پیدا نکردند.

برادر میانی آن‌ها، خوان ۵ ساله، رفتن برادرش با مرد غریبه را از پنجره دیده بود. او نذر کرد که برادرش را پیدا کند. او در سال ۲۰۰۷ برای کار به عنوان بازیگر به ایالات متحده نقل مکان کرد، او در این باره گفت: "پیدا کردن برادرم برای من مهمترین چیز زندگی بود. "

سال‌ها بعد، خوان، مردی که برادرش را برده بود در فضای مجازی پیدا کرد، اما مرد قبل از ملاقات درگذشت. در آن زمان، او از یک شرکت DNA ایمیلی درباره مسابقه‌ای که جایزه آن تست رایگان برای پیدا کردن خانواده گمشدگان بود، دریافت کرد. وی گفت: "داستان برادرم را برای این گروه ارسال کردم. " آن‌ها به من گفتند که این داستان را قبول کردند.

مرد کلمبیایی برادر دیگرش را در نروژ پیدا کرد

در سال ۲۰۱۹، خوان نامه‌ای از یک وکیل ۳۴ ساله در نروژ دریافت کرد که رد آن نوشته بود او در چهار سالگی به فرزندی پذیرفته شده و در تلاش است تا خانواده واقعی خود را پیدا کند. خوان در سال ۲۰۲۰ برای ملاقات با جاناتان که نام او به جان تغییر یافته بود به نروژ سفر می‌کند و سپس دو برادر به کلمبیا برمی گردند.

جاناتان با علم به اینکه در کلمبیا به دنیا آمده و بزرگ شده بود، اما به او گفته بودند که والدینش او را در پناهگاهی در ایبیگ رها کرده اند. جاناتان پس از بازگشت به کلمبیا و دیدن خانواده اش، از آدم ربایی خود باخبر می‌شود. مادر می‌گوید هرگز امیدش را برای دیدن دوباره جاناتان از دست نداده بود.

مرد کلمبیایی برادر دیگرش را در نروژ پیدا کرد

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟