شلیک گلوله به جنگلبان خانمیرزا / قاچاقچیان چوب به زندان افتادند

به گزارش رکنا، کشواد درویشی جوانمردی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری خانمیرزا چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان در راستای جلوگیری از یک محموله قاچاق چوب با قاچاقچیان درگیر شدند که پس از پایان زمان کاری مامور یگان حفاظت، در هنگام مراجعه به منزلش از سوی قاچاقچیان مورد حمله قرار گرفت.

او افزود: این مامور یگان حفاظت به همراه یکی از بستگانش مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته و هم اکنون در بیمارستان بستری هستند.

درویشی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ نفر در حوزه قاچاق چوب جنگلی در این شهرستان دستگیر و یک باند قاچاق چوب نیز متلاشی شده است.

او ادامه داد: فروردین‌ماه امسال نیز مامور منابع طبیعی هنگام انجام وظیفه در پست گوشکی برای توقیف خودروی حامل چوب قاچاق، دستور ایست داده بود که قاچاقچی برای متواری شدن اقدام به ضربه زدن با خودرو به پای مامور منابع طبیعی کرد که این مامور از ناحیه پا دچار حادثه کرد.

درویشی از مردم استان خواست: تا هر گونه تخلف در رابطه با جنگل‌ها و مراتع را با استفاده از سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد جنگل و مرتع و یا اطلاع به یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان‌ها گزارش دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟