دستگیری 16 سارق در تویسرکان

به گزارش رکنا، نبی شکرویسی امروز در تویسرکان از دستگیری ۱۶ نفر سارق و کشف ۴۰ فقره انواع سرقت خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، دستگیری سارقان به صورت ویژه با تشکیل تیم‌های عملیاتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت ماموران پلیس شهرستان سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی آن‌ها را دستگیر کردند افزود: پس از تحقیقات فنی و پلیسی سارقان به سرقت‌های از جمله‌ موتور سیکلت،کابل برق و تجهیزات مخابراتی، سرقت از منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به بازسازی محل‌های سرقت شده و کشف برخی از وسایل مسروقه بیان کرد: وسایل مکشوفه احراز مالکیت به مالباختگان تحویل داده شد و سارقان با تشکیل پرونده به دادسرای شهرستان معرفی شدند.

وی در ادامه از کشف ۲ هزار و ۵۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق خبر داد و افزود: در راستای برخورد با جابجایی دام و طیور بدون مجوز، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در ایست و بازرسی محور تویسرکان به کنگاور یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده را متوقف کردند.

شکرویسی با بیان اینکه با بررسی اسناد و مدارک خودرو، مشخص شد که این خودرو حامل ۲ هزار و ۵۵۰ قطعه مرغ زنده به وزن ۶ تن و ۴۱۰ کیلوگرم به صورت قاچاق و بدون مجوز است اضافه کرد: در همین راستا بلافاصله خودرو توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش این محموله طیور قاچاق را بیش از ۱۶۴ میلیون تومان توسط کارشناسان برآورد شده است اظهار کرد: مرغ‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تویسرکان تحویل داده شده است.

سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به نجات دو قلاده بچه آهو توسط ماموران پاسگاه انتظامی بخش خرم‌رود اظهار کرد: اکیپ گشت پاسگاه خرم‌رود در حال گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی دو قلاده بچه آهو تازه متولد شده را در حال ضعف و گرسنگی در نزدیکی کوهپایه کوه خانگرمز پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران دو قلاده بچه آهو را به پاسگاه منتقل و پس از مراقبت‌های لازم و اطمینان از سلامت آهوها را به اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟