انهدام باند سارقان خودرو در تهران / اعتراف به 15 فقره دزدی

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت: دوم اردیبهشت ماه پرونده ای با موضوع دستگیری یک نفر سارق خودرو به اسم جعفر و کشف یک دستگاه خودروی پراید مسروقه از ید وی برای رسیدگی تخصصی از سوی کلانتری 157 مسعودیه به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: پس از در اختیار گرفتن متهم در پایگاه ششم پلیس آگاهی و شروع بازجویی ابتدا اعلام کرد فقط یک سرقت را انجام داده و در سرقت تنها بوده است که پس از انجام تحقیقات گسترده اظهار داشت که در سرقت یکی از دوستانم بنام امیر ساکن شهرستان پردیس مرا همراهی کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از اخذ نیابت قضایی امیر نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به سرقت یک دستگاه پراید و یک دستگاه زانتیا از شهرستان بابل اعتراف و خودرو نیز کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: امیر در بازجویی به سرقت زانتیا همراه یکی از دوستانش به اسم حسین اعتراف که نامبرده نیز در مسعودیه شناسایی و دستگیر که وی نیز دارای یک دستگاه زانتیا بوده که در سرقت ها از آن استفاده می کردند.

سرهنگ کنجوریان افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی به سرقت داخل خودرو اعتراف و شیوه شگرد خود را اینگونه بیان داشتند که بیسن ساعت 1 تا 3 بامداد در کوچه های خلوت اکثرا در محله های نبرد ,افسریه و مشیریه با خودرو زانتیا مسروقه اقدام به سرقت داخل خودرو شامل ضبط و باند و زاپاس و جک به شیوه تخریب قفل درب خودرو و صندوق عقب خودرو نموده وآنها را سرقت می کرده اند و اموال مسروقه را نیز در میدان شوش به قیمت بسیار نازل به فروش می رساندند .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهمان در بازجویی تکمیلی نیز به سرقت از داخل خودرو به تعداد 15 فقره اعتراف و متهمان در اختیار مقام قضائی قرارگرفته و هر3 متهم با تامین قرار مناسب تحویل زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟